נראה שענית לשאלה בעצמך, מדד ה PR הוא סיגנל אחד מתוך מאות סיגנלים שבהם גוגל משתמש בכדי לבחון את האתרים(אינני חושב שמדובר במדד הפומבי המוצג בסרגל הכלים).
אני דיי בטוח שלמדד הזה ישנו ערך משמעותי.
וזאת משום שאני מבחין שמתייחסים עליו עדיין בעיקר בדיונים מצולמים עם נציגי גוגל(מקדמים רבים יחלקו עלי).
אך כמו שאת רואה גם ללא הפרמטר הזה אתרים מקודמים בסדר(כהגדרתך) לכן לא הייתי ממהר לקחת אותו בחשבון, כמו שהייתי לוקח בחשבון את התנועה שתגיע מהקישור.