חוששני שאתה שואל את האנשים הלא-נכונים. יתר על כן, אם למדת גם קצת על תולדות הפיסיקה בלימודי התואר הראשון אתה אמור לדעת שלא די בקבלת תשובה - אתה גם זקוק לפרוצדורה שתקבע האם התשובה שקיבלת איננה שגויה.
הנהלת גוגל מעסיקה מספר עצום של מדענים ומהנדסים, שכל אחד מהם נבחר בתהליך מיון מעמיק וממושך מבין מאות מועמדים, בעבודה על מנוע החיפוש שלהם. חלקם עובדים בתחזוקה השוטפת של מנוע החיפוש וחלק אחר עובדים יום-יום על שיפור הביצועים שלו. את שיפור הביצועים ניתן לבצע, למדוד וליישם, או לשכוח ממנו. קצב שיפור הביצועים ועוצמת השינוי שהושג היו איטיים וקטנים מאד בהתחלה והתגברו מאד בשנים האחרונות - פעולת קידום שנחשבה ללגיטימית ומועילה לפני שנתיים אסורה עכשיו ותגרום להעפת האתר מצמרת תוצאות החיפוש, לאחר שנות עבודה מייגעות רבות.
למרבית מקדמי האתרים אוריינטציה טכנית שמכוונת ללימוד עקרון הפעולה של המכשיר ושל הצ'קליסט המפרט את הפעולות שיש לבצע כדי לתקן את המכשיר או להביא אותו לפעולה מושלמת (כמו טיפול 10,000 למכונית). טכנאי מכונות כביסה מטפל מדי שעה או שעתיים במכונת כביסה אחרת, מדגם אחר או של יצרן אחר, אבל לא נאלץ להסתגל מדי כמה שבועות או חודשים להחלפת עיקרון הפעולה של כל מכונות הכביסה. אבל זה בדיוק מה שגוגל מאלץ את מקדם האתרים להסתגל אליו.
אתה יכול לקבל פה תשובות מדוייקות לשאלותייך, אבל אתה זקוק, כאמור, לפרוצדורה שתקבע האם הן עדיין נכונות ל-25 אוגוסט 2013. קורא מיומן וחד עין יגלה שמרביתן היו נכונות עד לפני שלוש שנים, וחלקן עדיין נכונות חלקית למשך זמן לא ידוע. חלק מהמשיבים יאמרו לך שלקידום אתרים צפוי המשך עתיד ורוד וחלק יאמרו לך שעתידם נחרץ, כמו לאותן חנויות לפיתוח והדפסת תמונות מסרט צילום בתוך שעה. אבל מי שקובע זה לא אלה ולא אלה, אלא הנהלת גוגל.
ב"הנחיות גוגל למנהלי אתרים" גוגל מדבר אל בעלי האתרים מעל לראשם של מקדמי האתרים. כל תשובה לשאלותייך חייבת להתיישב עם הנחיות גוגל, כדי לוודא שמקדם אתרים שמשיב לך לא מפנטז, מתוך wishful thinking, שמה שלמד לפני 8 שנים ממשיך להיות תקף או לחילופין, שמי שסבור שלגוגל נמאס לגמרי ממקדמי האתרים ופועל להעיף אותם מהשוק, מפרש נכון את מה שהנהלת גוגל מכריזה או רומזת.
אני חוקר מזה שנים את מה שהנהלת גוגל אומרת ומשווה זאת עם הדוגמה (dogma) החביבה על ציבור מקדמי האתרים:
http://www.actv-tec.co.il/forum/viewtopic.php?f=1&t=5022 (הפוסט והדיון פרושים כרגע על פני 5 עמודים.)
בעניין תוכן עבודת הקידום יש טעם לקרוא את
http://searchengineland.com/google-changes-ranking-advice-says-build-quality-sites-not-links-163931 כדי לראות איך השינוי הזה מתיישב עם מה שאתה חושב על כתיבת תוכן לאתרים וכישורייך האישיים בתחום הזה. ב-
איש גוגל מסביר מה מצפים הגולשים שגוגל יציג להם בתוצאות החיפוש.