ממליץ לך לקרוא את מה שנכתב (בעיקר על ידי) אודות המגמה המסתמנת של הנהלת גוגל להוציא את מקדמי האתרים מהמשחק. להערכתי, מתוך כ-5,000 מקדמי אתרים שפעילים כיום בישראל ישארו בתוך שנה-שנתיים לא יותר מ-500, וגם אלה יהיו בעלי הכשרון והניסיון המירביים בהיבטים היותר טכניים של עבודת האופטימיזציה - תיקון שגיאות בוני האתר, תיקון תקלות שמתגלות במהלך פעילות האתר והתאמת האתר לחידושים בטכנולוגיית האינטרנט. עבודת קידום האתר בתוצאות החיפוש (נגד ועל חשבון מתחרים ראויים) תעבור מ"בוני קישורים" למומחים אמיתיים בפרסום, שעוסקים כיום ברדיו וטלוויזיה.