שלום,
יש לי אתר eCommerce אשר מכיל בתוכו דפי נחיתה אשר מכילים את המוצרים ומפנים לדפי המוצר.
כמו כן, אני מנהל בלוג אשר מחולק לקטגוריות סביב אותם נושאים של דפי הנחיתה. כל פוסט מפנה לדפי הנחיתה או למוצר ספציפי.
האם זהו תכנון נכון או שזאת קניבליזציה?
לדוגמא:
אתר למכירת מחשבים ניידים.
דפי הנחיתה / דפי הקטגוריות הם "Toshiba Laptops", "Samsung Laptops" וכד'.
בבלוג (וורדפרס) אני כותב פוסטים סביב אותם נושאים, לדוגמא "מחשב טושיבה חדש שיצא", ואת אותם פוסטים אני מחלק לקטגוריות אשר בעצם זהות לדפי הנחיתה.
מבנה ה- URL הוא כדלקמן -
דפי נחיתה:
domain.com/toshiba-laptops
domain.com/samsung-laptops
דפי מוצר (מגיעים אליהם דרך דפי הקטגוריה):
domain.com/toshiba-laptops/toshiba-laptop-model-xxxx
domain.com/samsung-laptops/samsung-laptop-model-yyyy
דפי קטגוריות בבלוג:
domain.com/blog/toshiba-laptops
דפי מאמרים בבלוג (מפנים בדר"כ לדפי הנחיתה ולפעמים למוצרים עצמם):
domain.com/blog/new-toshiba-laptop-is-out
דעות? המלצות?
תודה!