העליתי קמפיין היום עם קוד רימרקטינג, הקמפיין מפורסם בגוגל, פייסבוק, באנרים באתרי תוכן גדולים וכדומה.
בסוף היום, היו לדף 3,000 כניסות ו2,800 מתוכם ייחודיים.
נכנסתי ל ADWORDS בכדי לבדוק את מצב גודל רשימת הקהל "שנצבע", להפתעתי הופתעתי לגלות ש:
הרשימה של חיפוש בגוגל עומדת על - 850 איש.
הרשימה של רשת המדיה עומדת על 32 איש.
חשוב לציין שהקמפיין מפורסם בכל מיני מקומות שונים ברחבי הרשת ולכל מקום יש לינק עם תוספת של utm builder, האם יש לזה השפעה?
אשמח לדעת אם למישהו יש הסבר לזה.
תודה,
אלעד