כל הנקודות שאתה מכיר בקידום בארץ תקפות גם לקידום בכל מדינה אחרת, אך בכל מדינה התחרות שונה וההשפעה של כל פרמטר יכולה להשתנות ברמה מסויימת. תחפש מידע בהתאם למדינה שאתה מעוניין לקדם בה, כמו הכנת השטח לפיתוח פרופיל קישורים (מאילו מקורות ניתן להוציא קישורים בהתאם לתחום והמדינה). מבחינת אחסון האתר: מהירות הטעינה חשובה מאוד גם בהיבט הקידומי וגם בחוויית המשתמש, מומלץ מאוד שהאחסון ישב במדינה שבה אתה מקדם ואם המדינה היא ארה"ב או מדינה כלשהי באירופה, אז כל חבילה בסיסית באחד מאתרי האחסון הגדולים תספיק לך (ברובם ניתן לבחור אחסון באירופה או בארה"ב), שירותים לדוגמא: godaddy, bluehost, hostgator, dreamhost
דרך אגב, עניתי בדיוק בהתאם לשאלה שלך "מהם הקווים המנחים"