◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
466 צפיות

פוטנציאל תעבורה לקמפיין

על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
היי לכולם,

אני מריץ מספר קמפיינים ב אדוורדס לאיסוף לידים בתחומים שונים.
מה שמעניין אותי במיוחד הוא אותו פוטנציאל לידים אפשרי שיש לי אם לוקחים בחשבון X תעבורה ממוצעת לחודש מול ה CTR הממוצע שלי ואפשרות יצירת לידים.

העניין הוא שאני לא בטוח כיצד לבדוק את העניין,
בדקתי את כמות החיפושים הממוצעת לחודש על פי הכלי של גוגל, המספר שקיבלתי נמוך משמעותית ממספר הצפיות שיש במודעות שלי על בסיס שבועי.

בסופו של דבר חשוב לי לדעת כמה לידים פחות או יותר הקמפיין שלי יכול לייצר בטווח הארוך. האם יש למישהו עצה לגבי דרך מדידה נכונה ומדויקת יותר ?

תודה.

2 Answers

קולות
0
על ידי 570 צפיות
האמת שאני לא יכול לספק לך את התשובה שאתה מחפש, מה שאני כן יכול להגיד זה שאני בספק אם ניתן למדוד זאת מכיוון שבניהול קמפיין אדוורדס נכון כל הזמן צריך לעקוב אחר הנתונים ולבצע התאמות ע"מ לקבל יחס המרה יותר גבוהה. אם אתה מתמחה בזה אני חושב שאתה צריך לרוץ עם הקמפיין מספר חודשים, לעקוב כל הזמן ולבצע התאמות עד שאתה מגיע לאיזון ולתוצאות הטובות ביותר ולאחר מכן כנראה שכבר תוכל להעריך לבד את ממוצע ההמרות ביחס לצפיות. אני מבין שזה פתרון לא טוב בשבילך כי יכול להיות שתשקיע כבר סכומי כסף גדולים מדי ורק לאחר מכן תגלה שזה לא משתלם, אבל אני לא מכיר דרך אחרת. מקווה שעזרתי במשהו.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אין כל דרך להעריך מראש את מספר הלידים שייצר דף אינטרנט שיימצא במקום הראשון בגוגל לביטוי חיפוש נתון, בלי לדעת כמה לידים מייצר הדף שנמצא כעת במקום הראשון לאותו ביטוי. צריך לחשוב במונחים של עבודת שיפור מתמיד של הביצועים, או ויתור מראש, ולא במונחים של הבטחת ביצועים - השגת למשל כך וכך לידים ליום, אבל האתרים המתחרים מורידים פתאום את מחיר המוצר הרבה מתחת למה שאתה יכול להרשות לעצמך.

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 25/12/14 על ידי tomerhh 510 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 22/06/13 על ידי liront 280 צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 20/03/13 על ידי סבטלנה 270 צפיות
...