קישור מאתר מטבחים לאתר מספרות: המצב הכי טוב שתצליח להגיע אליו עם קישור כזה, הוא שהוא לא יחשב כספאם, אבל ערך חיוני לא יהיה לו מלבד גיוון דומיינים שזה פראמטר נחמד אבל לא שווה ערך לסיכון המיותר לחלוטין בהוצאת קישור מאתר שכמעט ולא יכול להיות רלוונטי באף צורה. דוגמא למצב בו הקישור יכול להיראות "טבעי": קישור מעמוד לקוחות באתר אשר מגדיר את האתר המקושר כאחד מהלקוחות שלהם ויוצא ללא טקסט עוגן כמובן.
קישורים ישירים ממתחרים: אם הקישור יוצא באופן טבעי אין עם זה שום בעיה מבחינת האלגוריתם, הבעיה מגיעה ברגע שבוחן אנושי יכנס לתמונה ואז אותו קישור יהיה צריך להיות מאוד מאוד אמין כדי שאותו בוחן לא ישלול אותו, דוגמא למצב שבו ניתן לגרום לאותו קישור להיות אמין ולגיטימי (הבעיה היא שזה כמעט ולא מעשי): קישור מאתר מתחרה מהעמוד הרלוונטי בסגנון של שיתוף פעולה אמיתי בין 2 החברות, לדוגמא: "אנו עובדים בשיתוף פעולה עם חברת XXX אשר אחראית על פעילויות XXX באזור הדרום."