ברור שאם אתה מעלה תוכן גרוע, אם האתר גרוע, או אם המתחרים שלך פועלים נכון וחכם יותר ממך, פרסום תוכן חדש עשוי לא להשפיע.
בכל אופן, אמרת שתופעה כזו תיתכן. כלומר אתה - תקן אותי אם הבנתי לא נכון - מכיר בזה ש"Freshness" משפיע על מיקומים?
אני, כמובן, לא חולק על הטענה הבסיסית לגבי מדידת שביעות הרצון והשפעת דפוסי הגלישה באתר על דירוגים. אני פשוט חושב של-freshness יש משקל גדול מכפי שאפשר להבין מדבריך, אם כי פחות מבעבר.
אני גם זוכר לפחות שלושה סרטונים של מאט כץ ב-webmaster central בהם הוא התייחס לשאלות כגון אלה. הוא כמובן הדגיש את היתרון של איכות על-פני כמות אבל הודה לפחות באחד הסרטונים שמנסיונם גולשים אוהבים אתרים שתמיד יש בהם משהו חדש ומעניין לקרוא.
אישית, אני מכיר מקרים לא מעטים שבהם עלייה בתכיפות של עדכון התוכן השפיעה על דירוגים של תכנים קיימים עבור ביטויים שונים. כולל מקרים שבהם התוכן החדש היה (לטעמי לפחות) פחות איכותי.