יולי, את יכולה להחליף את ה"אנונימי" בשמך לאחר לוגין, אם אינני טועה על ידי לחיצה על ה"אנונימי" שבתגובות שכתבת.
רפאל מספר בפורום אחר שהוא נער שמנסה לקדם אתר בבעלותו, ללא כל הכשרה או משאבים, ורק על סמך בקשת טיפים בפורומים. לעומת זאת, את ומשרד הקידום שלכם כולו, יכולים בהחלט ליישם את ההנחיות החדשות של גוגל ממחר בבוקר. הרי לא יתכן שהנהלת גוגל מחליפה את ההנחיות שלה למנהלי האתרים בהנחיות שונות לחלוטין, שיהיו תקפות רק בעוד שנתיים!
הבעיה של בעלי ומנהלי משרדי הקידום המובילים שאיתם דיברתי עד עכשיו היא שהחלפת שיטת עבודת הקידום, כדי להתאימה להחלפת שיטת הדירוג של גוגל, מחייבת את פיטורי מחליפי הקישורים שעובדים כיום באולמות הייצור לקידום אתרים. גם בעלי משרדי הקידום מרגישים בצדק שיהפכו למיותרים בעידן שבו אין יותר צורך לנהל מחליפי קישורים. מה לעשות, וזאת בדיוק הכוונה של הנהלת גוגל, ומי שרוצה וגם מסוגל לשרוד חייב להתאמץ להסתגל. לעומת זאת, מי שמצפה שהנהלת גוגל תסתגל אליו, ממשיך לדקלם שגוגל לא יכול להתקיים בלי קישורים, ושוכח את כל מנועי החיפוש שקדמו לגוגל.
אורן שץ סיפר לי לפני כמה חודשים על משרד קידום מוביל בישראל שנסגר. גם Jill Whalen סוגרת את הבסטה אחרי כמעט 20 שנה (High Rankings Advisor [newsletter@highrankings.com]). משרדי הקידום המעטים שישרדו, בזכות ניהול מרחיק לכת, זהיר ומתוחכם, יטפלו בקרוב בלקוחות היותר טובים של כל האחרים.