א. אם דף הפייסבוק שלך "מפוצץ במילות מפתח" למה את חושבת שהוא נחשב לדף איכותי, שראוי לביקורים חוזרים, מבחינת משתמשי גוגל?
ב. המספר הגולמי של הלייקים לא מרשים אפילו את פייסבוק. הם סופרים רק את הלייקים שיש הסתברות גבוהה שהם אמיתיים, וספק אם גוגל מתייחס ללייקים של פייסבוק משום שעד כמה שאני מבין, אין לו מידע מי עשה אותם.
ג. אין לך (ולכל קהילת מקדמי האתרים בכלל זה) כלים לשפוט מדוע ציוני הרלוונטיות של תוצאות החיפוש המוצגות לפנייך בגוגל, עולים על שלך. למרבית השאלות בקידום אתרים אין תשובות כי ספר הלימוד המלא נעול בכספת במשרדי גוגל בקליפורניה. מקדמי אתרים מעטים דווקא אוהבים סביבת עבודת מיסתורית שכזאת, אבל את רובם היא מתסכלת, ואז הם ממציאים תשובות מצוצות מהאצבע. אם את מדברת במונחים של ציפייה לישועה (מבחינת היכולת להבין את מה שמתרחש), היא לא תבוא, ואולי עדיף שתשקלי מחדש את ההחלטה לעסוק בקידום דף הפייסבוק בגוגל.