הנהלת גוגל עוברת בהדרגה משיטה של דירוג תוצאות החיפוש על פי תכונות הדפים המקשרים (ואז לקישור היה ערך, גבוה מאד עד אפסי או אפילו שלילי בשל עצם קיומו) לשיטת דירוג על פי מספר ועוצמת איתותי שביעות הרצון של אוכלוסיית משתמשי גוגל שביקרו בתוצאת החיפוש.
משמעות שינוי השיטה היא שלשני הקישורים שציינת אין כל ערך אלא אם מבקרי האתר(ים) המקשר(ים) מרבים להשתמש בקישור, מבקרים באתר שלך, ומאותתים לגוגל על רמת שביעות רצון יחסית ניכרת, בהשוואה לתוצאות החיפוש המתחרות. לך אין גישה למידע הזה, למעט מספר הכניסות דרך שני הקישורים. יש טעם לבדוק באנליטיקס האם מדובר במספר משמעותי, ואם לא להיפטר משניהם (אתה גם רומז שהקישור הקנוי הוא מדף שאיננו רלוונטי כלל) ולא להסתפק בהוספת תגית No follow שהייתה ממילא נוטלת את התועלת מהקישור הקנוי וגם של השני, גם לפני שנתיים.