Idan83, מה שנשאר הוא לציית להנחיות גוגל כי הם מי שקובעים את כללי המשחק!
למה אתה צריך להבין איך גוגל אומדים (במונחים כמותיים) את איכות חווית המשתמש? איך מודדים את איכות החוויה של אוכלוסייות שצופות בפרסומות בטלוויזיה? - עליה בכניסות ועליה במכירות, ובעקיפין, גם עליה במיקומים.
לא סביר להניח שמשרד קידום, שמקבל תקציב קידום אותו בחרת לאחר עיון בהצעות מחיר, מספק לך כיום התמקדות ב"חווית המשתמש". אין להם את הכישורים האישיים, לא את ההכשרה הדרושה, ולא את אופן פרישת התקציב הדרושים לכך, ולכן הם מספקים לך עבודת קידום שמכוונת ל"חווית המשתמש" של האלגוריתם של גוגל ש"מבקר" באתר שלך, מודל 2003.