באחד האתרים שלי בו כ 340 דפים הוספתי תגית rel=author לדף הכותב בגוגל פלוס. הוספתי את התגית בפוטר כך שהוא site wide. האתר מכיל הן דפי מידע, הן דפי מוצרים והן דפי קטגוריות מוצרים. התגית הוטמעה כאמור בכל דפי האתר. בעדכון של לפני שבוע לערך תמונת הכותב הוסרה מדפי התוצאות בגוגל, כפי שקרה לאתרים רבים אחרים.
1. לפי הוידאו של חברינו מאט קאטס, הטמעה site wide זה מימוש תקין:
(דקה 3:44). האם יש לעשות הבחנה מבחינת שימוש בתגית בין דפי מידע ובין דפי המוצרים? הרעיון לתפיסתי הוא שגם כשהמדובר במוצר פשוט בלי הרבה מלל בדף, אותו אדם שהוגדר כ author ושהוא בבחינת "הלב והנשמה של העסק" עומד מאחוריו מבחינת איכות, מקוריות וכו'. האם הפרשנות שלי נכונה לדעתכם או שיש הנחיה אחרת מגוגל בנושא?
2. חשבתי להוריד את התגית site wide ולהוסיף אותה לכ 20 הדפים החשובים והאינפורמטיביים באתר. האם לדעתכם שינוי שכזה בתגית עשוי לשדר לגוגל משהו שלילי כמו חוסר אמינות של התגית? הרי אם אותו אדם כתב את הדף אז למה פתאום הוא חוזר בו מאמירה זו?
3. באתר אחר שלי הוספתי תגית כותב רק ב 3 דפים מתוך 72 סה"כ. התמונה ממשיכה להיות מוצגת. האם יש לדעתכם קשר בין אופן המימוש הסלקטיבי של התגית להמשך ההופעה של התמונה או שהסיבות לכך נעוצות בגורמים אחרים (ולא חסרים גורמים נוספים אפשריים במשוואה).
תודה לכל העונים!