oneday, קודם כל יש שני יחסי המרה: יחס ההמרה של מודעת הפרסום:
1. שיעור המקליקים על המודעה מתוך כלל הנחשפים אליה.
2. שיעור הממירים מתוך כלל הנכנסים לדף הנחיתה, לאחר שהקליקו על מודעת הפרסום.
יש להניח שאם מודעת הפרסום מבטיחה 500 ש"ח במתנה לכל מי שרק מבקר דרכה בדף הנחיתה, יחס ההמרה יתקרב ל-99%, אבל אם ההמרה היא גם מילוי טופס שלוקח 4 שעות לסיים, יחס ההמרה יתקרב ל-0%. קח בחשבון שהציבור מופצץ במידע, והוא מתייחס כבר אולי לספרון כמו שלך כאל עודף מידע.
כדי להשיג יחס המרה של 50% על ידי ביצוע סדרת פעולות (בדרך כלל על חשבון המתחרים שלך) צריך לצייד אותך בסדרת כרכים עבי-כרס, עם פרק ארוך לכל נישה. תביא ציטוט לדוגמא ממישהו שמבטיח יחס המרה של 30-50%, והוא איננו משווק קורסים לשיווק באינטרנט.
מה תוכן המודעה? אולי נוכל להעלות פה רעיונות לשיפורו.