אתן התייחסות המבוססת על דעה אישית להנחות שהציגו לך:
-גוגל קורא את האתר והוא עוד לא מחשיב אותו רלוונטי לתחום.
אינני חושב שהמתנה תשפיע על רלוונטיות האתר, האלגוריתם של מנוע החיפוש מבוסס על מאות סיגנלים שנבחנים באתר, ביניהם איכות התוכן, הייחודיות שלו והתנהגות הגולשים בעת החיפוש.
ההמתנה מיותרת, המשך לעבוד על האתר, רלוונטיות התוכן לא תשתנה מחר.
-אין מספיק לינקים פנימיים לאותם דפים.
אפשר להגיד אולי שארכיטקטורת המידע באתר והניווט באתר לוקה.
כמות הלינקים יכולה להזיק(אובר אופטימיזציה) כמו שיכולה לתרום
-לוקח זמן עד שגוגל מחשיב אתר חדש כרלוונטי ומכניס את הדפים - צריך לתת לאתר קצת וותק.
וותק האתר אולי אחראי בצורה עקיפה על סיגנלים רבים, כמו כמות ההפניות לאתר, נאמנות הקוראים, והופעת האתר בתוצאות החיפוש.
אינני חושב שוותק לכשעצמו חשוב כמו שאר הסיגנלים שנוצרים עם הזמן לאתרים וותיקים.
בהתאם למידע שהצגת בשאלה אפשר להגיד שלדעתי בעיה פוטנציאלית יכולה להיות בעובדה שאתה מודד את התכנים שלך במספרים במקום לבחון עד כמה תורם, ייחודי, אותנטי ושיתופי התוכן שלך.
צור תכנים שהגולשים ירצו לקרוא, ירצו לשתף, שיספק להם את המענה אותו הם מחפשים, ואל תמדוד אותו במספרים