ההבחנה (חלוקה) הזו שגויה. איך המערכת יכולה לדרג את רלוונטיות הדף לביטויי חיפוש שונים אם היא לא "מבינה" את תוכנו?
עלה גם על דעתי, שכמו שג'ון מילר אומר, אין הגיון שגוגל ישתמש במידע שבתג ה-Description לצורך דירוג הדף אם גוגל חיבר אותו.
מכל מקום, עושה רושם שיש משהו שאתה מבין ואני לא, או להפך. רק אדם שלישי יכול, במקרה הטוב, לעזור לפתור את המחלוקת, אם יבין, למשל, שסיבתה היא רק שימוש שונה במונחים ולא אי-הסכמה על העיקרון.
זו הסיבה מדוע אני ממליץ בחום לכל משרד קידום ששואף למצויינות מקצועית לקיים ישיבת סיעור מוחות שבועית, לא פחות משעתיים וחצי לישיבה, ולשתף בה גם את המזכירה (את המנהל ששכר מזכירה יפה אבל טיפשה יש לפטר מיד).