גוגל השתנה מאד מאז שעסקת בקידום בפעם האחרונה.
כאיסטרטגיית קידום לטווח ארוך, שכח מקישורים (!), מלבד קישורים שיזרימו לאתר תעבורה יפה של מבקרים, והם גם יאותתו לגוגל (בדרכים שאינך יכול לזייף) על רמת שביעות רצון יחסית גבוהה בהשוואה לביקוריהם בתוצאות החיפוש המתחרות. לצורך כך, כבר לא די ב"כותב תוכן" של 300 מילים ב-25 ש"ח, וספק אם תקציב הקידום מאפשר שכירת יוצר תוכן בעל הכישורים האישיים וההכשרה הדרושים.
לעומת זאת, אם אתה בוחר בגלל זה באיסטרטגיה לטווח קצר, אתה צריך להיות מוכן שגוגל יעניש את האתר ויעיף אותו מצמרת תוצאות החיפוש בשבוע הבא, או בעוד חודש, או בעוד שנה, ואין לך כל דרך לדעת מתי. זו הסיבה שהמילה "עדיין" מרבה להופיע במה שכותבים מקדמי האתרים לאחרונה.