עידו, הדבר החשוב ביותר שאתה צריך לקחת בחשבון הוא שקהל היעד שלך שונה לחלוטין מקהל היעד של כל אתר אחר, ולכן כל תשובה לשאלה שלך שנוגעת למבנה האתר, לתיקון תקלות בו, ולהתאמתו לדרישות מנועי החיפוש, תהיה מועילה. לעומת זאת, על כל שאלה שנוגעת להתאמת האתר לדרישות שלך (!) - ניצחון על המתחרים בצמרת תוצאות החיפוש - תקבל קרוב לודאי או תשובה שגויה, כי היא מציגה ניסיון עם מאוכלוסיית מבקרים שונה מאד, או תשובה שהיא כללית מכדי שתדע איך ליישם אותה נכון.
הסיבה היא שהנהלת חברת גוגל נמצאת עכשיו בעיצומו של תהליך החלפת מנוע החיפוש, תהליך הדרגתי שלוקח הרבה הזמן. במקום מנוע החיפוש שדירג תוצאות חיפוש על פי תכונות הדפים המקשרים אליהן, יותר ויותר תוצאות חיפוש ידורגו על פי רמת שביעות הרצון היחסית של מבקרי האתר, בהשוואה לביקוריהם בתוצאות החיפוש המתחרות. אם תפעל על פי שיטת הקישורים אתה מסתכן בכך שהאתר יעוף מהצמרת כבר מחר בבוקר, ואם תשקיע באיכות התוכן, יתכן ותראה תוצאות רק בעוד חודשים רבים. איש לא יכול להבטיח לך יותר מזה. ומאחר ואתה רוצה ללמוד, קרא את התשובות והויכוחים במדור הזה, את הפוסטים החדשים שמוצגים פה בדף הבית, ואת הויכוחים המתנהלים בתגובות לפוסטים.
אגב, מי הם מחברי המאמרים התורניים?