מומלץ מאד להאמין שכדור הארץ סובב את השמש, למרות שמרבית הציבור בעולם חשב וחושב את ההפך. מקדמי האתרים, כמעט ללא יוצא מהכלל, נאחזים במודל הקישורים, בעיקר משום שהם לא יודעים, ולא ידעו, לעשות את מה שאוכלוסיית משתמשי גוגל מצפה למצוא בצמרת תוצאות החיפוש (ולא, המשתמשים לא מריצים את Majestic SEO כדי להשוות את מספר הקישורים הנכנסים, לפני שהם בוחרים לאיזה תוצאות חיפוש להיכנס ועל איזה לדלג). הברירה של מקדמי האתרים, שמחליפים ביניהם קישורים שערכם אפסי, בניגוד לאזהרות הנהלת חברת גוגל, היא להירשם דחוף לתור בשרות התעסוקה.
המבחן שאני ממליץ עליו כרגע להערכת ערכו של קישור בעיני גוגל, וזאת על סמך מחקר ממושך, מקיף ומעמיק בשינוי מדיניות הנהלת גוגל בשנים האחרונות, הוא הגודל היחסי של התעבורה האמינה דרך אותו קישור ורמת שביעות הרצון של המשתמשים בקישור ממה שמצאו בדף ובאתר המקושר.
לקישור שאין דרכו תעבורה יהיה במרבית האתרים ערך 0, בעוד שלקישור שהמשתמשים בו מאותתים לגוגל שהתאכזבו מהביקור יהיה ערך שלילי שיוריד את ציוני הרלוונטיות גם של הדף המקושר וגם של הדף המקשר.