א. אתה לא יכול לדעת (!) מה היא הסיבה לשיפור במיקומים: אפשר שערך (!) הקישורים (תרומתם הכוללת לציון הרלוונטיות המשוקלל של תוצאת החיפוש שלך לביטוי חיפוש הנתון) הוא 0, או אפילו שלילי, אבל המיקום שלה עלה כי ציוני הרלוונטיות של תוצאות החיפוש שהיו קודם מעלייך ירד מאד משום שהן נענשו ועפו מהצמרת. מה אתה יכול לספר על השינויים במיקומים של תוצאות החיפוש שהיו מעלייך בארבעת-ששת החודשים האחרונים? באותו האופן, אתה יכול לעשות פעולות קידום נכונות ומועילות, המשפרות את ציון הרלוונטיות, ולרדת במיקומים, כי מי שהיו תחתייך שיפרו את ציוניהם הרבה יותר. א'-ב' של קידום אתרים.
ב. הפרסום ששכנע אותך כפי הנראה "לקדם" את האתר על ידי החלפת קישורים הוא מלפני 14 שנים!