מסכים עם מה שאמרו הזקן ו-jaxx. הייתי מוסיף כמה דברים:
א. אם התוכן טוב מספיק כדי שבעלי אתרים *ירצו* לקשר אליו, ברור שעדיף לפרסם אותו באתר שלך וליהנות גם מהיתרונות שגלומים בהוספת התוכן החדש - כולל יצירה של דפים חדשים באתר שלך, אפשרות לטווח ביטויים נוספים, ואפקט ה-freshness.
ב. בדרך-כלל נכון לומר שהלינק הכי חשוב שתקבל מאתר מסויים הוא הלינק הראשון. כלומר, אחרי שפרסמת מאמר אחד בכל אחד מאתרי המאמרים, מאמר נוסף שתפרסם עם קישור חוזר ישפיע פחות.
ג. לא כדאי לפרסם מאמרים יותר מפעם אחת, אבל אפשר לערוך ולפרסם מחדש גירסאות שונות זו מזו של אותו טקסט וזה כרוך בפחות עבודה מכתיבה של טקסט חדש. מה גם, שאם הטקסט הערוך מקשר לטקסט המקורי, הרלוונטיות מובטחת.