בנושא הטכני של התאמת האתר לדרושות מנועי החיפוש (SEO) (!) אתה יכול להתחיל מהדף שאליו הפנה אותך מנשה.
בנושא שאיננו טכני של התאמת האתר לדרישות בעל האתר (!), משמע, לנצח את כל המתחרים שבתוצאות החיפוש לביטויים שנבחרו, ולהשיג על חשבונם (!) את המקום הראשון שבתוצאות החיפוש, קרא את:
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw
ושים לב במיוחד למשפט "...באופן כללי, מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו (!) להשתמש בהם ולשתף אותם."
איך לגרום למבקרי האתר שלך לרצות (!) להשתמש בו ולשתף אותו, יותר מאשר להשתמש ולשתף את תוצאות החיפוש המתחרות (אחרת איך יעלה למקום הראשון על חשבונם?!) היא עבודה ששונה מאתר לאתר משום שאוכלוסיית המבקרים שלהם שונה לכל ביטוי חיפוש, אפילו אם הם קרובים (האם נשים קונות נעלי ספורט כמו שהן קונות נעלי ערב, או כמו שגברים קונים נעלי ספורט?).
משמעות ההנחיה הזו, שמרחיבה מאד מחדש את תחום אי-הודאות שבעבודת מקדמי האתרים נגד מתחרים, היא שמאז שהיא פורסמה לא ייתכנו יותר כללי אצבע לקידום כל האתרים כי לכל אתר יש כללי אצבע שונים, שאותם יש לגלות, במקרה הטוב, תוך כדי עבודה. ואם אתה לא יכול להבטיח מראש שתצליח לגלות אותם, אין גם כל טעם להשקיע בלימוד כללי האצבע של החלק הטכני של העבודה, אלא אם אתה מתכוון ללמוד, לרכוש ניסיון ולספק רק את החלק הטכני של העבודה לבעלי אתרים אחרים.
קרא ב-
http://www.seoforums.co.il/threads/35178-מה%20עדיף%20לאתר שאלה שגויה של מישהו שלא מבין את ההבחנה ההכרחית שהצגתי פה.