אז היה לך מזל (!) והתקלה הטכנית ("ביטול כמה פלאגינים ואופטימיזציית קוד") היתה קלה לאיתור, במיוחד עבור בעל מקצוע נבון ועתיר ניסיון ב"טכנאות אתרים" כמותו.
אבל מה תעשה (ומה יעשו שאר הקוראים) אם, בגלל ביצוע פעולות קידום שגוגל אוסר ב"הנחיות למנהלי אתרים" (אתה קורא להם "חרטה"), או בשל המנעות מביצוע פעולות הקידום על פי ההנחיה שגוגל מנחה בדף שאליו הפניתי את הקוראים, האתר שלך יעוף יום אחד מהצמרת, כמו אלפי, ואולי כבר עשרות אלפי אתרים ישראליים שכבר נענשו, וכבר לא תמצא שום תקלה טכנית שתסביר את מה שקרה?
אני מבין מדברייך שההנחיה של גוגל: "...מנהלי אתרים יכולים לשפר את דירוג האתרים שלהם על ידי יצירת אתרים באיכות גבוהה שמשתמשים ירצו (!) להשתמש בהם ולשתף אותם" לא מובנת לך, בעיקר משום שהיא לא הנחיה לביצוע פעולה טכנית אלא הנחיה לביצוע פעולה שדורשת את השכל והכשרון לגרום למבקרים לרצות (!) להשתמש בתוצאת חיפוש אחת על חשבון האחרות. הסברתי את ההנחיה הזו בהרחבה ניכרת בתשובות לשאלות אחרות שנשאלו במדור הזה, אבל אני משער שלא טרחת לקרוא אותן, או שלא הצלחת להבין אותן.
אני גם משער שמרבית הקוראים מבינים היטב שהפניה לדף הנחיות של גוגל, כאשר קיים דף מתאים, תורמת סימוכין לדעה מקצועית, שללא סימוכין משקלה מול דעות מקצועיות הפוכות היה נמוך מאד. זה אמנם מאכזב מאד את מי שעדיין מפנטזים שניתן לתחמן את גוגל, ושמישהו יגיש להם את שיטת התחמון בחינם בפורום כלשהו, אבל אלפי מקדמי אתרים שלא הצליחו להסתגל למציאות המשתנה שהנהלת חברת גוגל כופה עליהם, ועל פיה, בניגוד לעבודת ה-SEO הטכנית להתאמת אתר לדרישות מנוע החיפוש, קידום אתר נגד מתחרים ראויים איננו עבודה טכנית אלא קבלת החלטות בתנאי אי-ודאות קיצוניים, כבר נטשו את המקצוע או העיסוק החובבני בקידום לפנייך.