אני הוא זה שממליץ בחום למשרדי הקידום להנהיג ישיבות סיעור מוחות שבועיות, בתחילת השבוע ולא בסופו, בהיקף של לא פחות מ-3 שעות, בתחילת יום עבודה ולא בסופו, ולשתף בהם את כל הצוות, כולל המזכירה.
מאידך, אם אתה יודע מעט מאד, והשותף שלך ל"סיעור המוחות" יודע לא יותר ממך, ולשניכם אין ניסיון רב בקבלת החלטות בתנאי אי-ודאות קיצונית, יש סכנה שתספרו האחד לשני תובנות מקצועיות מיושנות, שאין עליהן מועד תפוגה, שקראתם ברשת ושהפכו עם הזמן לשגויות.
מספר החיפושים החודשיים לביטוי חיפוש נתון איננו מעיד על כלום (אלא אם הוא קרוב לאפס) - בביטויים התחרותיים מספר החיפושים כולל עד 85% חיפושי סרק. גם מספר תוצאות החיפוש לביטוי נתון לא מלמד כלום.
עצם פרסומו של מוצר חדש בקליק בנק יוצר תחרות ברשת, כי לא רק אתה מחליט על פי קליק בנק לשווק אותו.
מרבית ה"מידע" שנמצא ברשת בנושא קידום האתרים הוא שגוי כי הוא מיושן, גם אם נכתב הבוקר, כי מי שקובע הוא הנהלת חברת גוגל ולא משאלות הלב של מי שעובדים בתחום ומתפללים שיהיה בהם צורך גם בעתיד, למרות שהנהלת גוגל משדרת את ההפך. קרא ותתרשם מהתגובות שלי לפוסט שהתפרסם לאחרונה, ומהתגובות לתגובות שלי:
http://www.askpavel.co.il/blog/seo-success/comment-page-1#comment-181790.