◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
770 צפיות

מאמרים באתרי מאמרים - יש חשיבות בכלל?

על ידי <סגן> 4.5k צפיות
שאלה לגבי העלאת מאמרים באתרי מאמרים:

אם אני כממוחה בתחום שלי מעלה פעם בחודש בערך מאמר איכותי במיוחד באחד מאתרי המאמרים ומוציא משם קישור רלוונטי לאתר שלי או לבלוג שלי או לפייסבוק (למה שאני חושב הכי רללונטי)

האם זה יכול להזיק?

5 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מי קורא את המאמר שכתבת בתור מומחה אמיתי בתחום, והעלית אותו באתר "מאמרים"?

ולמה הוצאת ממנו קישור?
קולות
+4
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
למה שלא תעלה את זה לאתר / פורטל בתחום שלך,
בחיים לא הכרתי מישהו שאמר שהוא קורא דברים באתרי מאמרים, מלבד זאת, הרבה זמן לא עלו לי בתוצאות החיפוש אתרי מאמרים, אז מה הפואנטה?
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם אתה יוצר תוכן בכדי להוציא מימנו קישור זה יכול להזיק בהחלט.
מתי זה יזיק או מתי זה יפסיק לתרום, אינדיבידואלי לכל מקרה ודיי תלוי
קולות
0
על ידי <סרן> 8.8k צפיות
אל "תזבז" מאמרים איכותיים על אתרי מאמרים.

ואם כבר החלטת להעלות משהו לאתר מאמרים (בישראל לדוגמא עדיין יש לזה ערך קידומי), אז תעלה לאתרי המאמרים המרכזיים (לצורך העניין 3 הראשונים שעולים בSERP ב"מאמרים") ותוכן שהוא לא "סופר איכותי".
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
stass, קביעה כוללנית כגון "בגוגל ישראל זה עדיין ככה..." היא שגויה:
1. גם בגוגל ישראל שינוי האלגוריתם "פנדה" מעניש "חוות תוכן" ויעיף מהצמרת גם את שלושת תוצאות החיפוש שעליהם המלצת. אם לא מחר בבוקר, אולי בעוד שבועיים, ואם לא בעוד שבועיים אולי בעוד חודשיים, ואם לא בעוד חודשיים אז בטוח שבתוך שנתיים.
2. גם בישראל שינוי האלגוריתם "פינגווין" מעניש ומעיף מצמרת תוצאות חיפוש לקבוצת ביטויי חיפוש גדלה והולכת תוצאות חיפוש שהרבו ב"בניית" קישורים ש"אינם טבעיים".
3. גם בישראל אתרים כאלה מוענשים ענישה ידנית.
4. גם בישראל ההנחיה לקדם אתרים באמצעות יצירת קישורים הוחלפה עוד לפני שנה בהנחיה "לבנות אתרים שהמבקרים ירצו להשתמש בהם ולשתף אותם".
קולות
0
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
רק כדי לסגור סופית את כל התגובות
באמצע מחקר מילות מפתח גיליתי דפוס מעניין שקשור לאתרי המאמרים.

חיפוש המילה קואצ'ר (ועוד עשרות ביטויים בתחומים אחרים לגמרי) העלו מודעות Adwords של אתרי המאמרים ה"מובילים"

אני מצרף את שתיהן למטה.
כפי שניתן לראות הם מנסים להביא גולשים ב PPC, כי בקידום אורגני הם לא עולים וכל עמוד שלהם מפוצץ במודעות אדסנס.

אז אם לקחת את הזמן לכתוב מאמר, תדאג שיתפרסם באתר רלוונטי בתחום.
מאמר באתר חלש אבל בתחום שלך עדיף בהרבה מאמר באתר המאמרים ה"מוביל במדינה"


הכל על קואצ ר‏
www.r***er.co.il/‏
כל המידע הנחוץ בנושא
"תוכן איכותי, מקיף ורלוונטי"

הכל על קואצ'ר‏
www.ar****es.co.il/‏
"איך לא ידעתי קודם!" - דרור
"המידע הזה שינה את חיי" - עלמה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
jaxx, תצפית מעניינת וחשובה.

יחד עם זאת, אינני מסכים עם ההמלצה לפרסם תוכן איכותי באתרים "באותו התחום":

א. האם אתר העוסק ב"ספא" רלוונטי לאתר בתחום ה"מדרסים" כי שניהם בתחום ה"בריאות"? לא ככה בוחנים מנועי החיפוש את הרלוונטיות ההדדית ואת ערך תרומתו של קישור ביניהם.

ב. ההמלצה לפרסם את התוכן האיכותי באתר אחר נועדה "לבנות"  באופן "שאיננו טבעי" קישור מתוכן "רלוונטי" כביכול לאחד מדפי האתר שמקדמים. אבל מזה יותר משנתיים גוגל מעניש אתרים בשל ריבוי קישורים ש"אינם טבעיים" ומעיף אותם בהדרגה מצמרת תוצאות החיפוש של יותר ויותר ביטויי חיפוש.
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
הבחינה של רלוונטיות צריכה להיות אמיתית, מדרס, ספא וקרם הגנה נמצאים כולם תחת נישת בריאות אבל ממש לא רלוונטים ברמה הפרטנית אחד לשני.
אני מדבר על אדריכל המתמחה בבנייה ירוקה וחסכונית המפרסם מאמר\ראיון בפורטל\מגזין אדריכלי ברשת.
ואני לא מתכוון לאתר תמיכה אלא לאתר איכותי המפרסם תכנים כאלו בהתאם ובו יש קהל גולשים שתחום הבנייה הירוקה רלוונטי.

גוגל אומנם נלחם בפוסט אורח, מהסיבה היחידה שמקדמים עשו לזה abuse. פרסום תוכן רלוונטי באתר בו יש גולשים שייתעניינו בנושא, ירצו ללמוד עוד ויקליקו על הקישור קרדיט.

אני לא מאמין שגוגל יענישו פוסט כזה, כי אין שום סיבה.

להבדיל אלפי הבדלות בין מאמר כללי על אדריכלות שמתפרסם ב"פורטל" עם 200 גולשים בחודש.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
יופי. מה הוא הקריטריון שלך לבחינת מידת הרלוונטיות ההדדית? האם די בכך שמאמר של אדריכל בנושא "בנייה ירוקה" יתפרסם באתר שבו נוהגים לגלוש אדריכלים - אולי כבר נמאס להם (!) לקרוא על "בנייה ירוקה" והם מצפים לנושא שהוא באמת חדיש ומסקרן, אחרת יתאכזבו מחדש?

אתה אומר שתגובת גולשי האתר המקשר למציאת הקישור (מידת הרצון להשתמש בו) היא שתקבע בסופו של דבר את ערך הקישור. אני מסכים עם זה בהחלט, כי זה מה שמשתמע משינוי ההנחיה של הנהלת חברת גוגל לבעלי\מנהלי אתרים ממאי 2013, ומוסיף את התנאי הנוסף - מידת שביעות הרצון של המשתמשים בקישור ממה שמצאו בקצה הקישור - אבל זה משהו שהוא מחוץ לתחום הידע המקצועי של מקדם האתרים המצוי. ועוד נקודה: העדר שביעות רצון מהדף או מהאתר המקושר גורמת להבנתי לגריעה מציוני הרלוונטיות של שני הדפים, ואולי אף של שני האתרים.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

...