למה ש"התנהגות הלחיצות" תהיה פחות או יותר זהה אם מדובר בדף תוצאות חיפוש לביטוי "הימורים" לעומת "תולדות המהפכה הצרפתית"? ואיך משפיעה עבודה מצויינת על תוכן ה-Snippet של התוצאה הראשונה על רצון הגולשים לעבור לתוצאה השניה, לעומת עבודה גרועה על תוכן ה-Snippet? ואיך זה משפיע כאשר גוגל מחליף את הכותרת ותג התיאור שחיבר מקדם האתרים בכותרת ותג תיאור שגוגל חיבר אוטומטית מתוך טקסט הדף, כדי להשיג התאמה מירבית לביטוי החיפוש שנשאל, במיוחד אם הוא מצליח רק עבור חלק קטן מתוצאות החיפוש?
לא זכורים לי מחקרים עדכניים שטיפלו בהבדלים ובהתפתחויות הללו. אתה מדבר על מחקרים ישנים שהתייחו לכל הגולשים כאל אוטומטים ולא כאל בני אדם שמקבלים החלטות על פי מגוון עצום של העדפות ומתנהגים בהתאם. לעומת זאת, המחקר המקיף שחברת גוגל ערכה על התנהגות הגולשים, מאז הנהגת ההסטוריה האישית בתוצאות החיפוש, מציג תמונה של מגוון עצום, במיוחד בארצות של כלכלת שפע, שבהם הגולשים נכנסים למנוע חיפוש כדי לחוות חווית "שופינג" נעימה ומספקת, ולא כדי לקנות משהו שהם זקוקים לו בדחיפות.