יותר ברור, אבל עדיין שגוי.
דניאל כהנמן ועמוס טברסקי, שהניחו את היסודות לדיסציפלינה המדעית של הכלכלה ההתנהגותית, מדברים על "אשליות קוגניטיביות" שהמוח האנושי מייצר, ממש כשם שהוא מייצר אשליות אופטיות. אלא שבניגוד לאשליות האופטיות, על אשליות קוגניטיביות ניתן לגבור באמצעות רכישת השכלה ספציפית, ולכן רבות מהדוגמאות שלהם (ושל תלמידיהם, וביניהם דן אריאלי) הן בתחום הערכת ההסתברות היותר צפויה לקיומו של אירוע אחד בהשוואה לקיומו של אירוע אחר, כאשר "אשליה קוגניטיבית" טבעית יוצרת כמעט תמיד הערכת הסתברות יחסית שגויה בעליל.
השגיאה שאתה עושה פה היא שאתה משווה (לפני 8 שנים) את ביצועי חנות אחת עם ביצועי שאר הסקטור, במקום להשוות את ביצועי כל הסקטור בעבר עם הביצועים הצפויים לכל הסקטור בעתיד, בשל המהפכה הטכנולוגית שהתרחשה לאחרונה.
בתחום שלנו (כולל שוק האתרים למכירה) לא מתרחשים שינויים טכנולוגיים מהפכניים בתדירות גבוהה, אבל קיים רגולטור (הנהלת חברת גוגל) שמחולל שינויים מהפכניים ברגולציה בתכיפות גבוהה מאד, שהמוח האנושי מתקשה להסתגל אליהם בקצב הדרוש, במיוחד בשלושת השנים האחרונות. לא פרטי שיטת הדירוג משתנים עכשיו בהדרגה, אלא שיטת הדירוג עצמה מוחלפת בהדרגה, באופן שמוציא את מקדמי האתרים מהמשחק.