1. [אטרקציות לילדים] כלול כאמור ב[אטרקציות לילדים במרכז] או כל ביטוי דומה אחר. ולכן זה אותו הכיוון, וכאשר דף הבית יהיה במקום הראשון לביטוי[אטרקציות לילדים] הוא יהיה ממילא הראשון גם לביטוי [אטרקציות לילדים במרכז].
2. תפסיקי לקרוא לדף פנימי בשם קטגוריה. קטגוריות יש אצלנו בראש מאז אריסטו, ולא אצל גוגל. אם את מקדמת דף פנימי באתר את גם מקדמת במקצת את הדף הראשי שלו, אבל רק בעשירית או מאית העוצמה. עבדי על דף הבית במלוא העוצמה.
3. אין דבר כזה היררכיה נכונה לכל אתר ודפוס טקסט עוגן נכון לכל אתר. יש מקרים שצריך להכניס את הכל לדף הבית (ומקסימום להוסיף דף "צור קשר") ויש מקרים שצריך ליצור הרבה דפים פנימיים, כל אחד לנושא (קרוב) אחר - למשל סוגי האטרקציות השונים עם פירוט רק של כל אחד. אבל מה המשמעות של דף פנימי נפרד ל[אטרקציות לילדים במרכז] אלא אם האתר שלך הוא פורטל גדול המספק שרותים אלה מדן ועד אילת?