עדיף שהכותרת הרצויה, המותאמת לביטוי החיפוש הנתון, תשולב בתוך טקסט הדף, כהופעה הראשונה של אותו ביטוי חיפוש במסלול סריקת הדף, ובצורת משפט שעוטף את אותו ביטוי חיפוש וראוי לשמש ככותרת הדף.
זה הוא אתגר ניכר וחדשני למחבר תוכן הטקסט של הדף, בהינתן המספר הרב של ביטויי חיפוש שאנחנו רוצים לשלוט על הופעתם בכותרת שגוגל מחליף לכל ביטוי, ועל ההסתברות הגבוהה שלביטוי חיפוש שאיננו מופיע בכותרת המקורית וגם לא בטקסט הדף, ציון הרלוונטיות של הדף יהיה נמוך במיוחד או 0.