א. האם האתר שלך היה בזמנו בחמישיה הפותחת, ועכשיו הוא במקומות עוד יותר טובים בתוך החמישיה הפותחת?
ב. בניגוד לאגדה הרווחת, אנשי גוגל אומרים שזמן השהיה באתר איננו מהווה מדד לשביעות רצון המבקרים - אפשר שהם מתקשים למצוא את מה שהם מחפשים ומאותתים לגוגל על אכזבה מהביקור באתר.
ג. אתה לא השחקן היחיד במגרש. אם אתה עולה ממקום 5 למקום 4 זה משום שלמשל מישהו ירד ממקום 4 למקום 5, גם אם ציוני הרלוונטיות של שניכם ירדו, אבל ציונו של המחרה שלך ירד הרבה יותר!. אפשר שעוד אתרים מהצמרת נענשו או שלא שיפרו כמוך את התוכן.