אני לא רוצה להרפות את ידייך, אבל עושה רושם שמרוב התלהבות אתה לא ממש מעמיד את עצמך במקומם ה"פסיכולוגי" של ה"שותפים" שלך, ולא טורח לחשוב על נימוקים יותר משכנעים במשא ומתן איתם, או על אמצעים שיביאו תעבורה בהיקף הנדרש, במישרין לאתר שלך.
א. לך יש תוכן איכותי, אבל אין לך די תעבורה כדי למשוך מפרסמים. להם יש את התעבורה, שליצירתה (מיקום עליון בתוצאות החיפוש האורגניות על חשבון כל תוצאות החיפוש המתחרות, PPC מוצלח על חשבון המתחרים וכו') גם כן נדרשה השקעה ודאית ולא מבוטלת.
ב. על כל ממציא (של תוכן סופר איכותי למשל) יש 999 מעתיקנים, שקשה מאד למנוע מהם להעתיק ממך, ועוד יותר קשה לשכנע אותם שהם לא יכולים להשיג תוכן, קצת פחות איכותי, בזול מאד (נסה לעשות זאת ורק תעליב אותם), שיספק את דרישות המבקרים שלהם, כל עוד הם אינם מוצאים ברשת את התוכן המעולה שלך.
ג. למה שגוגל יציג את התוכן שלך באותם אתרים, כל עוד הוא מוצג גם באתר שלך? במקרים אלה הוא בוחר בדרך כלל להציג רק אחד מהם, ולאו דווקא את המקור.