ודאי שהמשפט הזה איננו קשור למשפט שלפניו - זו הסיבה שהוא מתחיל ב"פירוש אחר לאמירה שלו". מדובר בסרטון של 54 שניות שמשאיר מקום לפירושים שונים, ממש כמו הודעה של פוליטיקאי. הוא היה יכול לבחור לדבר 54 דקות ולא 54 שניות, לפרט פי 60, ואז יש להניח שהעמימות היתה מצטמצמת וגם מספר הפירושים האפשריים היה מצטמצם בהכרח. אבל הוא בחר, כמו תמיד, לערפל כמה שיותר, מבלי לשקר ביודעין.
השגיאה שאתה עושה היא שאתה קורא את מה שאמר מאט קטטס כאילו זה משפט הלקוח מהוראות ההפעלה של מכונת כביסה, ולא מתאמץ להסביר איך גם המשפט הזה וגם (!) שינוי ההנחיה למנהלי אתרים (להפסיק לקדם על ידי זכייה בקישורים טבעיים) מתיישבים יחד (!) במסגרת מדיניות כוללת ועקבית של הנהלת חברת גוגל. מתן פירוש, או מבחר פירושים חלופיים, לסרטון של מאט קאטס היא לפיכך משימה להערכה מודיעינית ולא משימה לביצוע טכני. במילים אחרות, זו משימה למנהלי קידום אתרים מליגת העל ולא משימה למנהלי העבודה של "בוני קישורים".
הפירוש שהצעתי, שמיישב היטב את הסרטון עם שינוי ההנחיה לבעלי\מנהלי אתרים איננו "ברוך השם, יש לנו עוד כמה שנים לייצר קישורים", אלא "בתוצאות החיפוש לביטוי הנתון, גוגל ממשיך להשתמש בשיטת הדירוג הישנה, שמודדת את תכונות הדפים המקשרים, כאשר ניסוי על מדגם משתמשים מראה שהחלפת שיטת הדירוג תעלה לצמרת תוצאות חיפוש עוד יותר גרועות, מבחינת רמת שביעות הרצון היחסית של המשתמשים, ולכן החלפת שיטת הדירוג נדחית עד שניסוי נוסף יראה אחרת.".
איך אתה יודע שגוגל לא מתאים לך (!) את תוצאות החיפוש ב-Chrome בעוד שלי הוא מציג את אותן תוצאות חיפוש כמו ל-51% ממשתמשי גוגל ששואלים [קידום אתרים]? הרי לא עשיתי שום פעולה שיוצרת התאמה אישית, כמו למשל ביצוע כניסות מרובות מדפי תוצאות החיפוש של גוגל לתוצאת החיפוש הזו!
אפשר גם שגוגל שכללו מאד את האמצעים שבהם הם אוספים את המידע המשמש אותם להצגת תוצאות חיפוש מותאמות אישית, בהשוואה למידע המצומצם ששימש אותם בעבר, ומתייחסים עכשיו למשל גם לכל האיזכורים לאתר k.co.il שכתבתי פה. מתקבל על דעתך?