רק מבקרי האתר יודעים מה היא חווית המשתמש העדיפה עליהם, וגם זאת רק לאחר שחוו אותה, וגם בהשוואה לביקוריהם באתרים המתחרים. אפשר למשל שגברים יעדיפו א' ונשים ב', וכו'.
בשיטת דירוג תוצאות החיפוש החדשה שגוגל מפעיל בהדרגה על יותר ויותר ביטויי חיפוש, זה בדיוק מה שהאלגוריתמים של גוגל מודדים כדי להעלות לצמרת תוצאות חיפוש שמספקות למשתמשי גוגל את חווית המשתמש הטובה ביותר. ולכן אין טבלה שמגדירה שלאוכלוסיית המבקרים הספציפית של אתר מסויים עדיף לעשות כך ולא אחרת. למזלך, אתר אינטרנט איננו חוברת מודפסת וכרוכה, ואתה יכול לנסות כל מיני גרסאות לאחר שהאתר כבר פועל וזוכה למספר מבקרים שמספיק להפקת מסקנות.