אוקי תודה!!
אוקי הבנתי
קראתי קצת את ה"הנחיות גוגל למנהלי אתרים".
ממש ההפך ממה שחשבתי למען האמת
אני רואה שבגדול צריך להתייחס ללקוחות שנכנסים לאתר ולא לאיך לקדם את האתר בגוגל, כמו שאמרתם לי
יש לי רק שלוש שאלות לגבי מה שקראתי:
1. אם יש לי לדוגמה עמוד של גופנים בעברית להזמנות, כותרת העמוד צריכה להיות "גופנים בעברית" או שאני יכול להכניס גם שם את אחד הביטויים שאני רוצה לקדם למשל "גופנים בעברית-הזמנות לחתונה"
הבנתי שבכל עמוד צריך להיות כותרת שונה וככה גם meta DESCRIPTION, האם בכל כותרת בעמוד האתר צריך להופיע אחד הביטויים הקשורים לביטוי שאני רוצה לקדם למשל הביטוי "הזמנות לחתונה" בעמודים שונים("הזמנות לחתונה דוגמאות" "עיצוב הזמנות לחתונה"וכ'ו)או שיכול להיות כותרות לעמוד ללא קשר לביטוי "הזמנות לחתונה" למשל הכותרות: "דוגמאות" או "עיצוב"
2.השאלה השניה היא לגבי ה-alt key בתמונות ובקישורים יוצאים(אני לא יודע אם זה נקרא alt key בקישורים יוצאים אבל יש אפשרות להוסיף שם מתחת לקישור במערכת וורדפרס) האם לתאר את התמונות גם באופן הקשור להזמנות לחתונה למשל: "הזמנות לחתונה פרחוני" "הזמנות לחתונה קלאסי" או רק בחלק מהתמונות לעשות ככה ובחלק לרשום: "קלאסי" "פרחוני" או שפשוט לא לרשום כלום בחלק מהתמונות כדי לא ליצור ספאם.
3.יש לי באתר הרבה מאמרים שישבתי וכתבתי:
http://www.cell-design.co.il/invitations/
http://www.cell-design.co.il/tip/
במקום לשים בתפריט ניווט למעלה את כל הטיפים הכנסתי אותם בתור קשורים הנמצאים במילים כמו שראיתם
עשיתי טוב? או שזה מוריד מערך הכתבות?
אולי כדאי להוסיף חלק מהכתבות היותר טובות לתפריט הניווט למעלה?
אני משתדל ללמוד לבד אבל יש דברים שקצת קשה לי להבין תודה על הסבלנות!