לגוגל ישראל יש לא מעט עובדים וביניהם מהנדסים ומתכנתים מעולים, שפתרו ודאי את הבעיה הקטנטנה של כיוון הקריאה עוד לפני יותר מ-13-14 שנים, מה עוד שזה היה נחוץ גם לטיפול בערבית.
אבל את מעלה פה נקודה אחרת - מזה כשלוש שנים גוגל מתעלם לעתים קרובות מאד מהכותרת (Title) ומתג התיאור (Description Metatag) שחיבר מקדם האתרים כדי להתאימן לביטוי החיפוש הספציפי שנשאל, והוא מרכיב אותן מתוך טקסט הדף. כתיבת טקסט שיכפה על גוגל להציג בתוצאות החיפוש שלו, בפני אוכלוסיות משתמשי גוגל נבחרות, את הכותרת ואת תג התיאור שאת (!) רוצה שיציג היא אתגר שהוא מחוץ לתחום הכישורים האישיים ומסלול ההכשרה הטכני (!) של עובדי ה-SEO.
זו גם אחת מהסיבות הרבות מדוע אני מסביר ומנמק שאין להטיל גם את עבודת ה-SEO וגם את עבודת קידום האתר על אותו עובד.