אני ממליץ קודם לשאול את כל השאלות באשכול אחד במקום לפתוח כל הזמן אחד חדש, ככה יהיה שרשור אחד מרוכז שיוכל לשרת גם גולשים אחרים.
לגבי התוכן, אתה צריך לשאול את עצמך מה אתה בתור טכנאי מחשבים מומחה יכול לתת לגולש הממוצע, כיצד הידע שרכשת במשך השנים יכול לבוא לידי ביטוי למשל:
1. בעיות נפוצות שלא דורשות טיפול של טכנאי מחשבים מוסמך. יכול להיות ששימוש בתוכנה קטנה, שינוי משהו קטן ב msconfig או כל דבר אחר יתן את הבעיה. אתה אולי מפסיד לקוח, אבל אתה מרוויח יושרה ומוניטין ברשת, כזה שמישהו עשוי להמליץ עליו בעתיד ולסמוך עליו שיהיה אמין.
2. מדריכי DIY - כמו איך להרכיב מחשב? איך למרוח משחה טרמית? איך להחליף\להוסיף כרטיס מסך וכו'.
פעולות פשוטות יחסית שהמשתמש הממוצע לא יודע לעשות. אנשים ישמחו לקשר למדריכים מושקעים, אני עושה את זה כל הזמן, אני לא שולח קישור של המדריך הראשון שמצאתי בגוגל אלא למדריך הטוב ביותר (לדעתי) שיתן את המענה לאותו אדם.
3. תחשוב מחוץ למארז, התחום הזה כל כך רחב שישנם דברים רבים שרק אתה יודע ואף כותב תוכן, לא משנה כמה "מקצועי" הוא טוען שהוא לא יוכל לכתוב עליהם, זה הערך האמיתי.
בהצלחה.