א. לא די בכך שאתה תחשוב שהקישורים הללו מועילים לגולש כי הם מובילים לדפים פנימיים נוספים באתר, שבהם מוצגים "מאמרים" הכוללים מידע רלוונטי. גם לא די בכך ששלושה או חמישה חברים פה יחשבו שהקישורים הללו מועילים. מי שקובע הם מבקרי האתר, ואם יש לך בדף הזה תנועה בהיקף סביר, אבל אתה רואה שהם לא יוצאים דרך הקישורים הללו - הסר אותם. קישורים שלא משתמשים בהם גורמים נזק.
ב. "כח" הוא מונח מתחום הפיסיקה, ואין לו כל משמעות בתחום קידום האתרים, למרות שמרבים להשתמש בו בטעות. בעבר השאלה היתה האם, ועד כמה, עצם יצירת הקישור מגדילה את ציוני הרלוונטיות של הדף המקושר, וציון ה-PR של הדף המקשר (שיצא מאתר אחר) היה אחד הגורמים, מני רבים מאד, שתרם להגדלת ציוני הרלוונטיות (ציון ה-PR הוא הרי זהה לכל ביטוי חיפוש, ולא משקף לפיכך את רלוונטיות תכני שני הדפים). לגבי קישור בין שני דפים מאותו האתר אינני יודע.
ג. מזה כשנה גוגל מחליפים בהדרגה את שיטת דירוג תוצאות החיפוש, משיטה שמבוססת על תכונות הדפים המקשרים אל שיטת דירוג שמבוססת על רמת שביעות רצון המבקרים מהביקור בדף, בהשוואה לביקוריהם בתוצאות החיפוש המתחרות. בשיטה הזו אין מקום למרכיב של PR כי מבקרי האתר אדישים אליו.
ד. אם בעבר סברנו (אולי בטעות) ש"כל קישור תורם" הרי שכיום צריך לקחת בחשבון את האפשרות הסבירה של רמת שביעות רצון שלילית, שמקבלת ביטוי גם באי-שימוש בקישור יוצא, וזה הוא הבסיס הלוגי להמלצתי להסיר קישורים שמבקרי הדף לא משתמשים בהם.