ההנחה שלך ש X שעות קבועות בחודש יתרמו ל Y קידום בעמודי האתר שלך שגוייה, קידום אתר זה לא עבודת אינסטלציה בה פתיחת סתימה ממוצעת אורכת 20 דקות + נסיעה 30 שעה = עבודת אינסטלציה אחד ב 50 דקות.
אין אפשרות לתת לך ממוצע של זמן או מספר מרכיבים, כי לא מדובר במתכון לעוגה. ישנם אלפי תחומים שונים ולכל אחד מספר שונה של מתחרים על המקומות הראשונים בגוגל.
אתר שעוסק בקידום אתרים יכול להרשות לעצמו לפרסם תכנים חדשים בכל שבוע, כי זה תחום מאוד דינאמי ובכל יום יש חדשות.
אם אתה מקדם אתר של חברת הובלות.... אולי תוכל לכתוב תוכן חדש בכל שבוע, אך הוא לא בהכרח יעניין את הגולשים. גם מדיה חברתית לא מתאימה בהכרח לכל תחום. זכור כי העובדה שאתה מפרסם משהו בעמוד שלך לא מבטיח שמישהו יקרא אותו.
לכן צאיך לחקור היטב את הנישה שלך ולהחליט מהם המרכיבים היעילים ביותר להביא גולשים לעמוד שיסב להם שביעות רצון גדולה.
אל תרוץ אחרי העדר, אל תעתיק באופן אוטומטי את מהלכי המתחרים שלך ובמקום לשאול את כולם מה לעשות נסה להבין בעצמך את הצרכים של העסק אותו אתה מקדם, רק ככה תוכל לעבוד בצורה נכונה