◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
2.0k צפיות

כמה שעות בממוצע בחודש מקדם משקיע בקידום אתר של עסק מקומי

על ידי 460 צפיות
אני יודע שזה תלוי במשתנים רבים ,אבל הכוונה לממוצע שעות השקעה חודשיות בקידום אתר של בעל עסק מקומי והאם יש הבדל מבחינת שעות ההשקעה בין אתר חדש לגמרי לאתר לא חדש אך שאינו מופיע בין 5 הדפים הראשונים.

בנוסף האם ניתן לפרט איך מתחלקות שעות העבודה לדוגמא:
בניית קישורים X שעות
אופטימזציית תוכן X שעות
הוספת תכנים X שעות

וכו'
על ידי
ישנם מקדמי אתרים ששולחים לי לאותו ארגון שהם מקדמים
 מאמרי איכות ובגודל של מעל 3000 מילה. ויש לזה השפעה נהדרת.
רק בחודש האחרון גדל כמות הגולשים היומית בעשרות אחוזים וכל מאמר מאונדקס סדף הראשון.
אם יש למישהו את הכלים. יבדוק את אתר יאיר טיולים. ויבין איך עושה זה אדם פרטי שלומד מהטעויות של עצמו

1 Answer

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
א. מקדם אתרים ממוצע משקיע כך וכך שעות עבודה בממוצע מדי חודש ולא משיג שום תוצאות. הסיבה היא שאם 300 מקדמי אתרים עובדים על 300 אתרים כדי לקדם אותם לחמשת המקומות העליונים בגוגל לביטוי חיפוש נתון, רק 5 יצליחו ו-295 מהם ייכשלו בהכרח. מי שעבדו את כמות שעות העבודה הממוצעת נכללים כמובן בין הנכשלים.

ב. מקדמי האתרים שעוסקים ב"בניית קישורים" עושים עבודה שהיא אסורה על פי "הנחיות גוגל למנהלי אתרים" ולא ישיגו שום תוצאות.

ג. מקדמי אתרים שעוסקים ב"הוספת תכנים" מדי חודש לא משיגים תוצאות, כי הם יוצרים בדרך כלל "עומס מידע" (information overload) למבקרי האתר, שמאותתים לגוגל על אי-שביעות רצון מהביקור באתר, בהשוואה לביקוריהם בתוצאות החיפוש המתחרות.
על ידי 460 צפיות
עם כל הכבוד הייתי רוצה מציע שמקום שתענה מה לא תנסה לענות מה כן, שאלתי שאלה על מנת לקבל תשובה ולא על מנת להתפלמס ופעם ראשונה שאני שומע שהוספת תכנים רלוונטיים ובעלי ערך לאתר גורמים ל over load.
בכל אופן במידה ואתה עוסק בקידום אתרים עבור לקוחות נסה לענות על שאלתי הראשונית והפעם על מנת לתת תשובה רלוונטית.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
אם אתה רוצה להביא תועלת ללקוחות שלך, צא וחשוב קודם מדוע יש כביכול צורך "להוסיף" תכנים "רלוונטיים ובעלי ערך" מדי חודש, ולא היה די בלכתוב את כל ה"תוספות" הללו מראש.

ב-https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw הנהלת חברת גוגל מסבירה לבעלי האתרים, שהם הלקוחות שלך ושל מקדמי האתרים האחרים, מה עליהם לדרוש (!) ממקדמי האתרים לבצע, כדי שהאתרים שלהם יתקדמו לצמרת תוצאות החיפוש. אין שם שום איזכור ל"בניית קישורים", ל"הוספת תכנים מדי חודש" ובטח שלא לכמות שעות עבודה חודשית ממוצעת או מומלצת.

בתשובה הקודמת, שעל תוכנה אתה מתלונן, אני מסביר לך ולמי שעוד קוראים את השאלה שלך, מדוע השאלה שלך שגויה ואיך נכון להבין את הנחיות גוגל העדכניות.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
מסכים עם תשובתו של עמנואל.

לצערי לא אוכל לתת מענה לתשובתך משום שאני בספק אם היא תתרום לך
על ידי 460 צפיות
לא כל כך מבין למה אי אפשר לענות על שאלה פשוטה כזו בתשובה פשוטה.
ואם מה אתה מסכים עם עמנואל שהוספת תכנים בעלי ערך לאורך זמן היא אחת מהפעולות שמקדם מקדיש לזה זמן?
בוא וניקח את התחום שלכם,קידום אתרים, האם הגיוני שאם היה לי אתר בתחום קידום האתרים לא הייתי צריך לעדכן באופן שוטף תכנים ? הרי דברים משתנים בתחום זה בקצב כל כך גדול אז איך אפשר לטעון כמו שעמנואל טוען שאין סיבה שהתכנים לא יכתבו כולם כבר מההתחלה...(פשוט מוזר לי איך מישהו מקצועי כמוהו יכול לכתוב או לחשוב כך)
בכל אופן מכבד את החלטתך,זה בסדר רק לא לתרץ אותה בטענות לא מבוססות.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
מסכים עם שלושת הסעיפים שלו.
וכמו כן מסכים עם כך שהשאלה שגויה(לכן נמנעתי מלענות).

למרות זאת אני בספק עד כמה הם עונים לשאלתך
על ידי 460 צפיות
אם כך אנסח את שאלתי אחרת
מה המרכיבים בעבודתו של מקדם האתרים ואיך ראוי לחלק אותם מבחינת הזמן המוקדש לכל מרכיב.
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
ההנחה שלך ש X שעות קבועות בחודש יתרמו ל Y קידום בעמודי האתר שלך שגוייה, קידום אתר זה לא עבודת אינסטלציה בה פתיחת סתימה ממוצעת אורכת 20 דקות + נסיעה 30 שעה =  עבודת אינסטלציה אחד ב 50 דקות.

אין אפשרות לתת לך ממוצע של זמן או מספר מרכיבים, כי לא מדובר במתכון לעוגה. ישנם אלפי תחומים שונים ולכל אחד מספר שונה של מתחרים על המקומות הראשונים בגוגל.
אתר שעוסק בקידום אתרים יכול להרשות לעצמו לפרסם תכנים חדשים בכל שבוע, כי זה תחום מאוד דינאמי ובכל יום יש חדשות.

אם אתה מקדם אתר של חברת הובלות.... אולי תוכל לכתוב תוכן חדש בכל שבוע, אך הוא לא בהכרח יעניין את הגולשים. גם מדיה חברתית לא מתאימה בהכרח לכל תחום. זכור כי העובדה שאתה מפרסם משהו בעמוד שלך לא מבטיח שמישהו יקרא אותו.

לכן צאיך לחקור היטב את הנישה שלך ולהחליט מהם המרכיבים היעילים ביותר להביא גולשים לעמוד שיסב להם שביעות רצון גדולה.

אל תרוץ אחרי העדר, אל תעתיק באופן אוטומטי את מהלכי המתחרים שלך ובמקום לשאול את כולם מה לעשות נסה להבין בעצמך את הצרכים של העסק אותו אתה מקדם, רק ככה תוכל לעבוד בצורה נכונה
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
המרכיבים הם העבודה וההנחיות הטכניות, וכמו כן העבודה היצירתית השיווקית.

מבחינת זמן, את החלק הראשוני לפחות להשקיע בפן הטכני ובהכרת הלקוח, הפתרון שלו והייחודיות\בידול שלו.
ולאחר מכן לחשוב על שלבים יצירתיים למינופם בכדי לחתור להצלחה.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
elis58, לא ידועה לי סביבת עבודה, מבחינת השינויים התכופים והרדיקליים שהעובד חייב להסתגל אליהם, שמתקרבת אפילו לקידום אתרים. הסיבה היא שבניגוד ליצרן מכוניות למשל, המוצר של גוגל (מנוע החיפוש) נמצא ונשאר ברשות היצרן והוא יכול לשפר ולשנות אותו עשר פעמים ביום. הוא יכול גם לבצע בו ניסויים חיים על חלק מאוכלוסיית המשתמשים או על כולה, ולחזור למצב הקודם אם הניסוי הראה שלא הושג שיפור ברלוונטיות של סדר הצגת תוצאות החיפוש.

כאשר קראתי את שאלתך התרשמתי שאתה סבור שצריך לחולל "תוספות", שינויים ועדכונים תכופים באתר רק משום ש"גוגל אוהב את זה" (פעם התווכחו אם די להחליף מילה מדי חודש). אבל גוגל כבר לא אוהב את זה - אם המבקרים מראים שגם הם אינם אוהבים את התוספות התכופות באתר שאין צורך לעדכן את תוכנו. במובן הזה השאלה שלך היתה שגויה ואני רואה שגם שאר המשיבים אומרים לך זאת.

כדי לשאול שאלות נכונות חובה לייחס אותן לגוגל של הרגע האחרון, כפי שהוא בא לידי ביטוי ב"הנחיות גוגל למנהלי האתרים" (https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw) ואז כולנו נשמח לענות לך תשובות ענייניות ורלוונטיות.

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

...