◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
1.3k צפיות

יש לי אתר רב עמודים מקודם ואני צריך לבצע הפניות 301 לאתר one page. האם הדירוגים של הדומיין במילות המפתח ישמרו?

על ידי 130 צפיות
נערך על ידי
אתר one page הוא אתר חדש עם דומיין חדש. האתר המקודם שלי הוא רב עמודי והוא סאב דומיין. אני עכשיו עושה הפניות 301 מהדפים הרלוונטיים באתר הקודם שלי לדפים הרלוונטיים באתר החדש.
העניין שכל האתר החדש הוא בעצם one page והדפים הפנימיים הם סקשיינים.
שאלתי האם הכוח של הקידום שיש בסאב דומיין הקיים יעבור לאתר החדש?

לינק לאתר המדובר: http://www.rangafner.com/

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
ביצוע הפניות רוחביות לדף הבית יבלבלו את הגולשים ומבחינת גוגל יזהו מהר מאוד כ SOFT 404

לגבי השאלה על "מעבר הכח" אין מד ואין שום מידע שיוכל לספק מענה או קצה חוט.

נראה שעדיין לא סיימת את העברת התוכן- אזור המאמרים עדיין ריק, ובדרך כלל מדובר בחלק חשוב באתר.
לגוגל ישנם הנחיות טכניות עבור התאמת האתר והפיכתו לידידותית למנועי החיפוש כאשר הוא מבוסס על JS.
הרחבה ופרטים נוספים אפשר למצוא פה:
https://developers.google.com/webmasters/ajax-crawling/
לאחר שהיו לך כתובות ייחודיות עבור כל חלק בדף, תוכל לבצע הפניות בצורה תקינה ולהוביל את הגולשים לכתובת של התוכן החדש באתר(ולא לזרוק את כולם לדף הבית)
על ידי 130 צפיות
האתר לא בנוי על ajax אלא על dot net 4.5
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
פחות משנה, תשמור עותק על השרת עבור כל חלק מהדף, ותדאג שהכתובת תשתנה במהלך הגלילה(בעזרת HTML5)
על ידי 130 צפיות
תודה רבה. עזרת לי מאוד!
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
איציק, למה אתה מתכוון ב"שמירת הדירוג" - למקומות בתוצאות החיפוש או לציון ה-PR?
על ידי 130 צפיות
גם וגם...
אבל יותר למקומות בתוצאות החיפוש...
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
צריך להבין איך פועל מנוע חיפוש. בניגוד לטעות הרווחת, מנוע חיפוש איננו מחשב מיקומים. מה שהוא כן מחשב זה ציון רלוונטיות לביטוי החיפוש הנתון, ואחר כך הוא מסדר את כל תוצאות החיפוש הרלוונטיות על פי הסדר היורד של ציוני הרלוונטיות שלהן. ציוני הרלוונטיות אינם גלויים לציבור, ולכן גם לא ידוע מה הם פערי הציון שבין כל שתי תוצאות חיפוש סמוכות. באופן זה, המקום בסדר תוצאות החיפוש נקבע על ידי מספר (!) תוצאות החיפוש שיש להן ציון רלוונטיות יותר גבוה מאשר לתוצאת חיפוש מסויימת.

בוא נניח שבמשך חודש לא עשית דבר כדי לשפר את ציון הרלוונטיות של דף האינטרנט (תוצאת החיפוש) שעליו אתה עובד. אם במשך אותו חודש רק תוצאת חיפוש אחת, שהוצגה קודם מתחת לשלך, שיפרה את הציון והוא עולה עכשיו על ציון תוצאת החיפוש שלך, תוצאת החיפוש שלך תרד במקום אחד. וגם אם שיפרת את הציון, אבל הציון של תוצאת החיפוש האחרת עולה על שלך, תוצאת החיפוש שלך תרד במקום אחד. ואם הציונים של חמש תוצאות חיפוש שהיו קודם מתחת לזו שלך עולים עכשיו על הציון של תוצאת החיפוש שלך, תרד בחמש מקומות. באותו האופן, גם אם לא עשית דבר, או איבדת חלק מהציון, בגין פעולה שגוגל אוסר, אבל תוצאות חיפוש שהיו מעלייך איבדו גם הם חלק עוד יותר גדול מהציון, והוא עכשיו נמוך מהציון שלך, אתה תעלה במיקומים למרות שלא עשית דבר, או אפילו עשית פעולה מזיקה, ותטעה לחשוב שרצוי לחזור על אותה פעולה!

ולשאלתך: בוא נניח לרגע שמדובר ב-Redirect מאתר בעל דף אחד לאתר אחר, שגם הוא בעל דף אחד, אבל בעל קטע טקסט נוסף. אין שום סיבה לחשוב שציוני הרלוונטיות לכל ביטוי חיפוש של שני הדפים יהיו זהים, ולכן אין גם שום ערובה שהמיקומים בתוצאות החיפוש יישמרו. אפשר שהציון והמיקום ישתפר ואפשר שינזק.

כנ"ל לגבי ציון ה-PR.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 10/06/14 על ידי loop <סגן משנה> 1.4k צפיות
1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
...