זה במקרה וביטוי החיפוש שאותו אתה מקדם מורכב ממילה אחת בלבד, וזה נדיר. אבל אם הוא מורכב משלוש מילים (למשל "טכנאי מחשבים בירושלים") אז 63 מתוך 300 מילים מהוות חזרה על ביטוי המפתח ורק 237 מילים מהוות את שאר הטקסט.
צא וחשוב: אם בכל תוצאות החיפוש לביטוי המפתח העיקרי שלך יש 300 מילים ו-63 מהן מהוות חזרה על ביטוי המפתח, כמה מקום יש לגיוון ב-237 המילים האחרות? הרי כל טכנאי המחשבים בירושלים נאלצים לציין שהם בעלי ניסיון רב, שהם באים לביתו או למשרדו של הלקוח, שהמחיר איננו מופקע וכו'. יוצא שכל תוצאות החיפוש יהיו זהות, כמעט לחלוטין. מה יגרום דווקא לאתר שלך להצטיין (!) ביחס לכל האחרים ולהיות מקודם למקום הראשון, על חשבון כל האחרים, במצב שבו רק חמשת העליונים זוכים בכמעט 100% מהכניסות?
"מקדם האתרים" שבו התייעצת איננו מבין את ה-א'-ב' של קידום האתרים - זו לא עבודה שגרתית שעושים לאתר על פי צ'קליסט מוכן מראש, אלא עבודה שדורשת מצויינות (!) כי עושים אותה כדי לנצח (!) את המתחרים בך על מקום עליון בתוצאות החיפוש. הרי כאשר אתה מתקן את המחשב שלי, הטכנאי שמתקן את המחשב של השכן שלי לא מפריע לך. אבל כאשר אתה מקדם את האתר שלך, כל מי שמקדם את האתר שלו לאותו ביטוי מפתח מפריע לך להשיג את המקום הראשון, או השני וכך הלאה.