שלום רב,
שמי עמית והייתי מעוניין לדעת מה הייתם ממליצים לי,
התחלתי התקשרות עם חברה לקידום אתרים - לקידום אורגני
לאחר האופטימיזציה שבוצעה על ידם הם העבירו לי דוח לביצוע של שינויים,
אחד השינויים שהם ביצעו הוא שינוי כותרות של החלון\כרטיסיה
המושג שחיפשתי הוא בלונים לחתונה - האתר שלי מופיע שני בבתוצאה הזאת.
הם שינו את כותרת החלון לבלונים לחתונות.
כתוצאה מזה בכל פעם שניסו להכנס לאתר שלי דרך הקישור של גוגל - העמוד לא היה קיים מבחינת גוגל ולא היה ניתן להכנס אליו.
הם טענו שהבעיה היא בשרת של החברה שמאחסנת לי את האתר
בסופו של דבר אני וחבר גילינו את השינוי - סידרנו והכל הסתדר.
לאחר בדיקה בגוגל אנליטיקס - ממוצע הכניסה באתר שלי תמיד היה סביב ה 25-30 כניסות.
צנח ל 3-4 כניסות בממוצע.
שכן זה המושג שמביא לי את הכי הרבה פניות - ושמציג את השירות העיקרי שלי.התברר לי שבמשך חמישה ימים העמוד היה ככה.
הייתי רוצה לדעת מה היו יכולות להיות ההשלכות של דבר כזה לאחר סריקה של גוגל - ומה הייתם ממליצים לי לעשות מעכשיו.
לעזוב אותם או להמשיך הלאה.
שכן בעייני זה חוסר מקצועיות נוראי.
מקווה שהייתי ברור :)
תודה לכולם