איך אתה יודע שהתוכן שיצרו בעלי האתר אכן "סיפק ערך רב לגולשים"? לא לי, ולא לך, ולאף אחד פרט לעובדי גוגל אין גישה למידע שגוגל אוספים ומנתחים אודות ההתנהגות וההעדפות של משתמשי גוגל ששאלו ביטוי חיפוש אחד, בהשוואה למי ששאלו ביטוי חיפוש אחר, אפילו קרוב מאד. אנחנו יכולים רק להניח שאם בעל האתר מציע בו את מומחיותו המקצועית (כמו חגי, טכנאי המחשבים, למשל) וזה בדיוק מה שמבקרי האתר חיפשו, הוא יוכל לספק ערך רב יותר לגולשים מאשר אם בעל האתר מוכר בו נעלי ספורט, או, כמו שקורה לעתים קרובות באינטרנט, אין לו שום מושג בנעלי ספורט והוא רק רצה להתפרנס מעצם הקמתה של חנות וירטואלית.
יצא לי גם להכיר לא מעט בעלי עסקים - חנויות, משרדים ובעלי מקצוע - שממש מגרשים את מרבית הלקוחות, מתוך בורות באמנות המכירה, אי-התאמה אישית לעבודה עם קהל או שחיקה נפשית.