שלום רב, יש לי שאלה לגבי תאוריה מסויימת שחשבתי לנסות בנושא של קידום אתר בגוגל.
נניח ואני מקדם אתר בביטוי צפייה ישירה. אני רוצה שגוגל ידע שהאתר שלי הכי רלוונטי בנושא ומדבר רק על זה. אז בעמוד הראשי כמובן יש טקסט שמדבר על זה רשימת סרטים וכ'. העמודים הנוספים של האתר הם כמו בכל אתר אחר לדוגמא קטגוריות, סרטים פנימיים, סדרות פרופילים וכדומה.
חשבתי כדי לגרום לגוגל לתת יותר חשיבות לאתר בביטוי הספציפי הזה (צפייה ישירה) ובעצם לגרום לו לשים אותי בTOP זה להוסיף דפים לאתר עם כל מיני מאמרים שונים בתחום לדוגמא איך צופים בצפייה ישירה, איפה ניתן למצוא צפייה ישירה, צפייה ישירה חינם וכל מיני מאמרים איכותיים. המאמרים יהיו בעמוד נוסף באתר עם אופטימזציה תקינה ובכולם אני מוסיף קישור בביטוי צפייה ישירה לעמוד הבית ולמטה רשימת ul קטנה עם קישורים למאמרים אחרים.. או במילים אחרות מן אינדקס מאמרים בנושא צפייה ישירה על האתר מלבד העמודים הרגילים של סרטים וכ'..
השאלה שלי אם זה יעבוד ויכול לתת תוצאות טובות לקידום של הביטוי הזה ספציפית.
ושאלה גם מאוד חשובה האם כדאי לקשר לכל העמודים האלה מעמוד הבית של האתר (קישור פוטר שיופיע בכל הדפים) אם זה לא יפגע בדירוג שלו איך שהוא..
ואם כבר פתחתי שאלה,
אם האתר שלי טוב מבחינת כל הפרמטרים זה אומר אופטימזציה טובה, מבנה נוח, יש כניסות יש וותק המון קישורים נכנסים תשתית מאמרים נרחבת והרבה פעמים הוא היה בTOP4 בביטוי שאני רוצה לקדם, אבל אחר כך הוא נופל שוב לסוף העמוד (הוא בעמוד הראשון) ולאחר מכן חוזר לאמצע ואז יורד לסוף ועולה להתחלה וחוזר לאמצע ובקיצור הוא יותר מדי מרקד לי בעמוד.. מה לדעתכם יכולה להיות הסיבה לכך? עצם זה שהוא היה כבר בתוצאה 4 (לא ליום יומיים היה יציב מאוד בתוצאה הזאת לכמה שבועות) ומאז הקידום שלו רק המשיך והשתפר זה כבר אומר שהוא מתאים למקום הזה.. רק מה הוא לא יציב.. אז איך אני יכול לגרום לו לחזור לאותו מקום ולהתייצב כלומר לא ליפול שנית? יש כמה עמודים פנימיים באתר שיש להם שגיאות קלילות באופטימזציה כלומר חוסר תאור מטא או כותרת בעייתית (זה יסודר בהמשך) לדברים כאלה יכולים להיות השלכות על הקידום של עמוד הבית?
תודה רבה לכולם, דפקתי פה וואחד חפירה אבל אני מקווה שגם אחרים שמתחילים יקראו את המידע ויעזרו בו.
שבת שלום.