◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
582 צפיות

אופטימיזציה מחודשת לאתר

על ידי 160 צפיות
אהלן לכולם, יש לי שאלה:

מילת מפתח שלי נעלמה ממנוע החיפוש לאחר שדווקא התחילה להתקדם באופן יפה.
אחרי ניתוח קטן שעשיתי הבחנתי שאני צריכה לשפר את הDescription של העמוד וכן להוסיף מספר מילות מפתח בKEYWORD.
רציתי לדעת האם פעולה מהסוג הנ"ל יכולה להשפיע באופן שלילי על הקידום/לפגוע בקידום העמוד?
האם הרחבת התוכן הקיים בעמוד יכולה לפגום בו גם כן?

(אינני משנה את הלינקים הקיימים כמובן רק משנה את מה שציינתי).

3 Answers

קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
שיפור ה- Description תהיה פעולה חיובית.
חשוב לא לחרוג מכמות האותיות שגוגל מאפשרת:

כמות האותיות המותרת לפי ההנחיות של גוגל:
Title - 70
Description = 150-160

KEYWORD - כבר לא שימושי עבור גוגל אבל עדיין שימושי למנועי חיפוש אחרים.
בנוסף, תכניסי מילים אשר באמת שייכות למאמר עצמו. לא הכמות קובעת אלא האיכות.


הרחבת התוכן:
אם את כותבת מאמר - תכתבי אותו למשתמשים ולא לגוגל...
אם המאמר באמת מעניק לקוראים ערך, הוא גם יהיה חיובי מבחינת גוגל.

אם יש סיבה מוצדקת להוסיף תוכן למאמר, תעשי זאת.
אם את סתם תכניסי מילים אשר חוזרות על עצמן ללא הקשר - גוגל לא אוהב זאת.

בהצלחה
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
ליאת כותבת שהדף עליו מדובר היה קודם במיקום טוב מבחינת הקרבה לצמרת, גם לפני ששקלה להוסיף את ביטוי החיפוש לתגי המטה.

המספרים שהצגת היו נכונים, על פי בדיקות שעשינו, לפני כ-13 שנים. אבל מאחר ולא מדובר בחוקי טבע נצחיים אלא בהחלטות שרירותיות של מהנדסים ומתכנתים עובדי גוגל, אפשר ששונו כבר למחרת יום הבדיקה.

כל מה שדרוש לבדיקת אמיתות הטענות המספריות שהצגת, נכון להיום, הוא שליטה על אתר שבאחד מדפיו אתה מוסיף לזמן מה ביטוי מפתח נונסנס אחרי התו ה-70 של הכותרת ואחרי התו ה-160 של תג התיאור, ובדף אחר אתה מכניס את ביטוי הנונסנס רק בתג ביטויי המפתח.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
שלום ליאת, בואי נתחיל מעשיית סדר במונחים - לא יתכן שביטוי חיפוש ("מילת מפתח" של האתר) נעלם ממנוע החיפוש! מה שקרה הוא שדף מדפי האתר שלך שהוצג עד עכשיו קרוב לצמרת תוצאות החיפוש עבור אותו ביטוי חיפוש, נפל למקום רחוק מהצמרת והוא נמצא במקום שעד אליו לא טרחת לחפש. האפשרות השניה היא שאותו דף הוצא בכלל מהאינדקס של גוגל, כתוצאה מתקלה טכנית או ענישת הדף על ידי הרחקתו למקום רחוק מהצמרת.

כדי לבדוק איזו משתי האפשרויות אכן התקיימה שאלי בגוגל site:x (כאשר x הוא כתובת האתר שלך, כולל הסיומת. את אמורה לקבל דפי תוצאות חיפוש שמפרטים את כל דפי האתר. חפשי ברשימה את הדף שעליו את מתלוננת וחזרי לכאן כדי לשקול יחד את הצעדים הבאים.

ממליץ לך לקרוא בינתיים את הדיון ב-http://www.askpavel.co.il/qa/16136 כדי להתעדכן בשינויים הרדיקליים שהנהלת חברת גוגל כופה עכשיו על מי שעוסק בקידום אתרים, כי אפשר שיתברר שהסיבה למה שקרה באתר שלך היא ביצוע עבודת קידום מיושנת, שנענשת עכשיו.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
משום שסיפקו מענה לרוב השאלות אתייחס בצורה נקודתית\יבשה יותר לשאלות שהעלת.

"רציתי לדעת האם פעולה מהסוג הנ"ל יכולה להשפיע באופן שלילי על הקידום/לפגוע בקידום העמוד?"

תגיות המטה משפיעות על הופעת האתר בתוצאות החיפוש(במקרים שבהם גוגל בוחר להציג אותם) לכן אם לאחר העריכה הם משפיעות לרעה על בחירת המשתמשים זה בהחלט יכול לפגוע בביצועי האתר בתוצאות החיפוש.
תגיות מטה "לא מושכות", לא שימושיות\אינפורמטיביות או דחוסות במילות מפתח בהחלט יכולות לפגוע בביצועי האתר.
למרות זאת אם החלטת שאת משפרת אותם לטובה, אין סיבה לדאוג מפגיעה.


"האם הרחבת התוכן הקיים בעמוד יכולה לפגום בו גם כן?"

בהחלט, אם הרחבת התוכן פוגעת במיקוד\ערך התוכן שבדף.
ההרחבה יכולה לבלבל את הגולש ולשלוח אותו למתחרה(במקרה והיא מיותרת וחסרת ערך).

4,355 שאלות

7,385 תשובות

9,949 תגובות

2,111 משתמשים

שאלות קשורות

4 תשובות
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 21/08/15 על ידי liranb120 240 צפיות
...