אני עוסק בשיווק באינטרנט מזה 15 שנים וזאת הפעם הראשונה שאני שומע את הביטוי "דף לכידה" (רק 484 תוצאות חיפוש בגוגל). מי בכלל האידיוט שהמציא אותו? האם היית קונה משהו תוך כדי תחושה שאת לכודה לעשות זאת? אני מסכים שהסוחרים בעיר העתיקה מיומנים היטב ב"לכידת" תיירים מזדמנים, אבל גם התיירים יצאו לשוק כאשר הם מוכנים להילכד בקניית מזכרות ו"מציאות", ולא כל כך חשוב להם איזה מין מזכרת יביאו הביתה. אבל על תושבי העיר העתיקה השטיקים האלה לא עובדים.
אני מציע לחשוב במקום זאת על דף, או אתר, שבו את מזמינה את הציבור לעשות שופינג באופן יעיל ובכייף. ומאחר ושוק היעד שלך הוא אוכלוסיית בני אדם שעושים שופינג לאולמות לכנסים, סדנאות ומסיבות, והוא ודאי שונה בתכלית השינוי מהאוכלוסייה שעושה שופינג לטיפול דחוף במנעול שנתקע, את לא יכולה לצפות לתשובה אחת נכונה שמישהו פה יביא מהבית, אלא אם הוא צבר כבר ניסיון של עשרות או מאות שעות עבודה באיפייון שוק היעד הספציפי שלך, או שיצבור אותם יחד איתך.