◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.5k צפיות

שיווק ודפי נחיתה

על ידי 140 צפיות
נערך על ידי
תודה על התשובה!

העניין שלי הוא לא אם 'ללכת על עבודה רצינית' או לא. זה שאעשה את מה שאני עושה במאה אחוז, זה בטוח. השאלה שלי היא, האם יש צ-ו-רך (בתחום השיווק שאני מעוניינת לשווק), באתר בית. הרי אתר בית מכיל כתבות, תוכן, תכנים מיידעים ואישיים... מה כבר אוכל לכתוב באתר כזה בתחום שאני משווקת?

בדף עסקי בפייסבוק, אני יכולה להעלות תמונות מאירועים, לכתוב ציטוטים של אנשים שנהנו וכדומה. אני לא מצליחה לראות איזה תוכן אוכל לשים בתוך אתר.

ואם דף נחיתה אמור להעביר מסר של 'קנה כאן ועכשיו', האם הוא באמת מתאים לי? לצורך העניין העסק מוכר הרבה דברים. היכן לפרסם דף נחיתה כזה?
והאם הוא צריך לדוגמה למכור רק משהו אחד? למשל: "מורה ליוגה? יש היכן להעביר את השיעור. הקליקי". או משהו כזה?

3 Answers

קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.4k צפיות
ראשית,
יש אתר שהוא אתר ייצוגי ללא הרבה תוכן אלא "הפנים" של העסק.
קידום אתר שכזה בגוגל מצריך פרסום בעזרת ADword לפי הביטויים הכי חשובים לך.

בדרך כלל, כאשר אני קונה משהוא - ובמיוחד באינטרנט...
אני רוצה לדעת מי עומד מאחורי העסק.
לי אישית, יש מספיק ניסיון לדעת מי רציני ומי לא - אבל גם אנשים "רגילים"
מרגישים.

במילה אחת - בשביל למכור או בשביל לגרום לישראלי להוציא כסף, את צריכה
 -  מיתוג!

וכדי למתג לא מספיק דף פייסבוק.

את בעצמך כותבת שהעסק מוכר הרבה דברים.
דף נחיתה אמור להיות מאוד ספציפי במוצר X!
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
השאלה שלך שגויה. גם באתר בעל 10 דפים את יכולה להעלות תמונות מאירועים, לכתוב ציטוטים של אנשים שנהנו וכדומה, ואין שום הכרח שיכיל כתבות באופן מלאכותי. לקידום אתר למקום הראשון בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, גם לביטוי תחרותי במיוחד, לא דרוש בהכרח אתר שיש בו יותר מדף אחד ויחיד.

מה שמתאים לך (!) לא חשוב. מה שחשוב הוא מה הכי מתאים למאפיינים הספציפיים של שוק היעד שלך, כדי שהוא יעדיף לרכוש דווקא אצלך ולא אצל המתחרים.  תתחילי לפרט, לבחון ולהמשיך לפרט.

במילים אחרות, אין לשאלה שלך תשובה על פי נוסחה אחת ויחידה. לכל שוק יעד יש נוסחה שונה וצריך לבצע עבודה רבה כדי ללמוד מה היא.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
למרות שבפועל אני מחזק את תשובתו של עמנואל.

אוסיף ואגיד שאם מדובר בקידום אורגני(ובגדול בכל הקשור לשיווק באינטרנט) מעבר לנכסים חברתיים אני ממליץ שהיה אתר בית.
גם כשמדובר בנישה קטנה, יש תמיד הרבה מה לכתוב והרבה מה לעשות בכדי להגיע לתודעה של הגולשים.

לגבי סוג התוכן(או לגבי "איזה תוכן") תוכלי לקבל הכוונה מאנשי מקצוע מעולם ה UX בכדי שיספקו לך שירות ויתכננו\יתאימו לך (בין היתר) אסטרטגיית תוכן לאתר
על ידי 140 צפיות
יש פה המון תשובות, והכל נשמע נהדר.
אבל

יש לי אולם שיכול להיות מיועד לכנסים, לבר\בת מצווה, מסיבות, סדנאות, מפגשים.

אני רוצה לפרסם אותו.

ממה אני כ-ן מתחילה.
סבבה שאפשר לעשות אתר בית של דף אחד ולתוב תגובות מאושרות של לקוחות. אבל אני צריכה קודם לקוחות. איך בונים דף כזה עוד לפני הלקוחות?

מה השלב הראשון?
דף עסקי?
ואז דף בית של עמוד אחד שיהיה הפנים של העסק?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
אם הכוונה לדף אוהדים ברשת חברתית אפשר ליצור מסביבו קהילת, או להיעזר בפרסום ממומן ללא קשר לכמות הלקוחות.

ואם מדובר בדף בית, השלב הראשון היה מחקר, אפיון ועיצוב.
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
כבעל עסק עם ניסיון בשיווק ארועים, הייתי מעדיף אתר עם עדכונים לגבי פינוקים חדשים בבר, במטבח, בתצוגה, בהפעלות ועוד..
האתר צריך להיות מלווה על ידי פעילות בפייסבוק אשר מפרסמת ומאדירה רגעים של אושר, פיספוסים ועוד..
באתר יכולות להיות פינות שונות עם תמונות המתפרסמות בפייסבוק ומייצרות מודעות, חווית לקוח ותנועה להפעלה..

4,355 שאלות

7,385 תשובות

9,949 תגובות

2,111 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 20/02/15 על ידי daivdinfo 120 צפיות
2 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 15/12/14 על ידי dikladikla 140 צפיות
1 תשובה
קולות
0
0 תשובות
קולות
+1
...