איך אפשר לדעת? אני חושב מאתמול על תשובה רצינית ואחראית לשאלה שלך והיא רק מתארכת עוד ועוד. לעומת זאת, האינטואיציה המקצועית שלי אומרת שניסוי מבוקר יראה קרוב לודאי שקישור (ואולי רק קישור חיצוני) שטקסט העוגן שלו הוא ביטוי בעל שתי מילים יקדם את הדף המקושר גם לאחת משתי המילים, אבל התרומה תהיה קרובה מאד ל-0. כלומר, בביטוי חיפוש כל כך תחרותי כמו [מחשבים], שעבורו ציוני הרלוונטיות של תוצאות החיפוש שבצמרת הם בשמיים, וגם פער ציוני הרלוונטיות בין שתי תוצאות חיפוש בצמרת צפוי להיות גדול מאד, תרומת הקישור הזה תספיק אולי להעלות את הדף ממקום 999 למקום 998, אבל בשום אופן לא ממקום 11 למקום 10 (אלא אם פער הציונים בין תוצאות החיפוש 11 ו-10 הצטמצם במקרה למינימום האפשרי).