איזה מהם?
אם תעשה redirect האתר co.il ישאר ריק, למעט כתובת של דף בית שתקפיץ מיד את המבקר לדף הראשי של החלק העברי של אתר ה-com, ולכן אין כל טעם לקדם אותו.
חוץ מזה, בוא נניח שיש לך אתר com בעברית במקום 300 בתוצאות החיפוש לביטוי חיפוש תחרותי, ואתה שואל את השאלה הנכונה - "באיזה מקום הוא היה אם היתה לו סיומת co.il?" התשובה היא שמאד לא סביר שיהיה במקום 1, ואפילו לא במקום 11, אלא לכל היותר משהו כמו מקום 290.
אם היתה סיבה לחשוב שלסיומת יהיה משקל מכריע בקידום לשוק יעד ישראלי, היה כבר עדיף למלא את הדומיין הישראלי בתוכן העברי של אותו חלק מאתר ה-com ולעשות redirect מ-com ל-co.il.