אי-הצגת תוצאת חיפוש "עשירה" לביטוי חיפוש זה או אחר איננה "תקלה שצריך לתקן" - אם גוגל מציג רק תוצאת חיפוש "עשירה" אחת מתוך 1,020,000 תוצאות חיפוש, אי-אפשר לומר של-999,999 תוצאות חיפוש אירעה תקלה! השאלה הנכונה היא האם לביטוי חיפוש נתון (למשל [הורים ברשת]) אפשר לגרום (!) למערכת של גוגל להציג את תוצאת החיפוש שלך כתוצאה ה"עשירה" היחידה מתוך 1,020,000, ואיך עושים זאת.
עמיתי מנשה אברמוב אומר שזה עניין של מיתוג, אבל השאלה מדוע [horimnet.co.il] ממותג יותר טוב בעיני המערכת של גוגל מאשר [הורים ברשת] היא עדיין שאלה פתוחה. אפשר שהביטוי "שאילתת חיפוש ממותגת" איננו מספיק מדוייק וברור כדי להגדיר באמצעותו את ההכרעה האוטומטית שמבצעת המערכת של גוגל בעניין הצגת תוצאת חיפוש "עשירה", או שההגדרה מדוייקת וברורה, אבל המערכת של גוגל לא פועלת מספיק טוב. השווי למשל [israelartguide.co.il] עם [israel art guide].
לעומת זאת, אפשר שהסיבה לשליפת תג התיאור מתוך ה-footer היא כן תקלה טכנית, אבל לא סיפרת על כך בכלל בשאלה שעליה עניתי.